אחרי שהפועל ת"א החליטה לא לעלות לשחק בדרבי התל-אביבי הערב (חמישי) בשל היחס של כוחות האבטחה לאוהדיה - מה שעלה לה בהפסד טכני בחצי גמר גביע ווינר - האדומים מקבלים תמיכה נרחבת ברשתות החברתיות מצד קבוצות, ארגוני אוהדים, שחקנים ואנשי ספורט.
הפועל ירושלים, שתתמודד מול מכבי ת"א בגמר המפעל ביום ראשון, והפועל חולון הביעו סולדיריות כשצייצו: "הכדורסל שייך לאוהדים". גם קבוצת הכדורגל של האדומים מהבירה הביעה תמיכה כשצייצה: "אוהדי ספורט - לא עבריינים". הפועל רמת גן גבעתיים בכדורסל כתבה: "שולחים חיזוק מאיתנו. הספורט שייך לאוהדים".
שחקן הפועל ת"א בכדורגל עומרי אלטמן כתב: "ימים עצובים לספורט הישראלי. אוהדי ספורט - לא עבריינים. כדורגל, כדורסל, הספורט שייך קודם כל לאוהדים! בלעדיהם אנחנו כלום". יונתן כהן ממכבי ת"א צייץ: "אל תהרסו את הספורט - הוא שייך לאוהדים!", ומאור מליקסון חיזק: "למרות שטיפה הפריעו לי בטקס הפרישה אני איתם לגמרי. הספורט של האוהדים, לא של העסקנים". בלם אוסטריה וינה מתן בלטקסה, אקס מכבי ת"א, צייץ כמו אוהדים רבים: "אוהדי ספורט - לא עבריינים".
באופן לא מפתיע, את התמיכה הרבה ביותר קיבלה הנהלת הפועל ת"א מצד ארגוני האוהדים. "כבוד להנהלת הפועל ת״א כדורסל! הספורט שייך לאוהדים", נכתב בעמדות הפייסבוק של הקופים הירוקים, ארגון האוהדים של מכבי חיפה. באחד של אוטראס סאות', ארגון אוהדי הפועל באר-שבע נכתב,: "כבוד להנהלת הפועל ת"א כדורסל! זה הזמן של כולנו להתאחד. אגרוף אחד. הספורט הזה שייך לאוהדים!". אפילו מכבי פנאטיקס, ארגון האוהדים של מכבי ת"א בכדורגל, הביעו תמיכה. "הספורט שייך לאוהדים!", נכתב בעמוד הפייסבוק של הארגון. בעמוד של אולטראס סכנין נכתב: הספורט אך ורק לאוהדים! כולנו הפועל!".
שר התרבות והספורט מיקי זוהר תקף את ההחלטה של הנהלת הפועל ת"א. "הודעת הפועל ת"א בכדורסל היא לא פחות מגיבוי להמשך האלימות. פשוט חבל", כתב השר. "התנהלות המשטרה מול האוהדים אינה מגיעה מחלל ריק. הדברים נעשים עקב מידע מודיעיני שמראה סכנה ממשית לחיי אדם ובמקום לגבות את השמירה על הסדר הפועל תל אביב בוחרת לפחד מאוהדים אלימים".
בתגובה, יו"ר מפלת העבודה מרב מיכאלי כתבה לו: "מיקי, עניינית ולטובת הדבר וללא גרם של ציניות ופוליטיקה קטנה. מדובר בבעיה ממשית שהולכת ומסלימה. אלימות במגרשים היא לא ייחודית לישראל ויש מודלים רבים להתמודדות שנוסו בהצלחה רבה בחו״ל. הפעלת כוח ועוד כוח כנגד אוהדים היא לא אחת מהן. גם עונשים לקבוצות לא יועילו. עצור, חשב מסלול מחדש לפני שנגמרת העונה שרק נפתחת".