רכש חדש ומסקרן לעירוני נס ציונה. אחרי שנתיים בהפועל ירושלים - הסנטר איתי שגב חתם אצל הכתומים. זו התחנה השמינית בקריירה של שגב, אחרי ששיחק במכבי ת"א, הפועל חולון, הפועל גלבוע/גליל, מכבי ראשל"צ, עירוני נהריה, גראבלין הצרפתית והפועל ירושלים.
"אני שמח מאוד ונרגש להצטרף לנס ציונה - מדובר בקבוצה עם קהל וקהילה מיוחדים", אמר שגב לאתר הרשמי של המועדון, לאחר שחתם לשנתיים. "תודה לאלעד וההנהלה על האמון. אני מחכה מאוד להתחיל ויודע שיחד נוכל לעשות דברים מיוחדים".
1 צפייה בגלריה
איתי שגב שחקן הפועל ירושלים
איתי שגב שחקן הפועל ירושלים
מגיע לתחנה חדשה. שגב
(צילום: עוז מועלם)
מאמן הקבוצה אלעד חסין: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של איתי, שחקן ששיחק ברמות הגבוהות ובעל ניסיון רב בליגה. הוא מביא איתו את הערכים המתאימים שאנחנו רוצים במועדון. ההחתמה של איתי היא צעד ראשון ומשמעותי לעונה מאתגרת ומרגשת בליגה ובאירופה, ואני מאחל לו ולנו הצלחה משותפת יחד".
בעונה האחרונה, בה שימש כפקטן האדומים מהבירה, היה שגב חלק משמעותי מהזכייה בגביע המדינה, והגיע לגמר ליגת האלופות של פיב"א. שגב נחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, ואחד המעוטרים שבהם - כשלאורך הקריירה זכה באליפות המדינה ובלא פחות מארבעה גביעים.
שגב בן ה-28 העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 4.8 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-15.2 דקות משחק בעונה הסדירה. בפלייאוף הממוצעים ירדו ל-0.8 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-8.5 דקות.