לאורך כל העונה, במשחקיה הביתיים בבלגרד, מכבי ת"א השתמשה בכרוז מקומי שבעברו היה שדר טלוויזיה ולמד קצת עברית כדי לתת לה אווירה ביתית. אבל כשהצהובים ראו שהם יכולים לעלות לפיינל-פור, הם שלפו את התותחים הכבדים. במכבי הטיסו לצמד המשחקים מול פנאתינייקוס את הכרוז שלהם - שי סידי. זאת כדי להרגיש כמה שיותר בבית.
"הייתי במשחק אחד העונה בהיכל מנורה מבטחים ביורוליג", מספר סידי, "המשחק מול פרטיזן בלגרד, זה היה המשחק היחידי ששוחק בארץ. זה היה לי מאוד קשה, פתאום הכל נלקח ממני בהינף יד אחת. אבל הנה, חזרתי לשני המשחקים הכי חשובים של העונה ביורוליג. משחק אחד כבר צלחנו, חסר רק עוד משחק, עכשיו באמת התקווה הגדולה היא להישג חסר תקדים, אם נעלה לפיינל-פור אחרי עשור ואחרי ששיחקנו כל העונה בלי ההיכל, זה יהיה פשוט מטורף. אני מקשר כל דבר שקורה לעם ישראל אלינו, יש בי איזושהי אמונה שיש מישהו מלמעלה שמכוון את הדברים".
1 צפייה בגלריה
שי סידי
שי סידי
"חזרתי לשני המשחקים הכי חשובים של העונה ביורוליג". שי סידי
(צילום: עוז מועלם)

לפני המשחק השלישי, אנשי המועדון ניסו בכל דרך אפשרית להגדיל את מספר האוהדים, שעמד על כ-250. אחרי שיחות עם גורמים בכירים בממשלת סרביה, המשטרה המקומית הסכימה להגדיל את מספר האוהדים ל-1,000. אחרי הניצחון והעלייה ליתרון 1:2 בסדרה מאות אוהדים נוספים שנשארו בארץ הבינו כי לקבוצה תהיה הזדמנות לעלות לפיינל-פור והחליטו שהם לא יכולים להישאר בארץ. מיום שלישי, אנשי המועדון פשוט לא עומדים בקצב הטלפונים וההודעות מאוהדים נוספים שרוצים להגיע למשחק ומתעניינים לגבי כרטיסים. יש לציין שאין טיסות ישירות לבלגרד כרגע מהארץ, כך שכל אותם אוהדים (ההערכה היא כרגע שמדובר בכ-400 נוספים) יצטרכו לעבור עצירות ארוכות ומתישות.
"בגלל שאנחנו נמצאים באולם של 8,000 מקומות ויכולים להכניס רק כ-1,000 אוהדים, אני חושב שזאת הסיבה שמכבי הטיסו אותי לשני המשחקים האלה", אמר סידי, "בלי 10,000 האוהדים בהיכל בת"א התפקיד שלי הופך להיות עוד שתי דרגות למעלה. באמת שהתפקיד שלי היום משמעותי פי כמה וכמה. אוהדים שפגשו אותי ברחובות בלגרד אמרו לי 'איזה כיף לראות שאתה כאן, אפשר להרגיש בצורה מסוימת בבית'. האווירה הופכת להיות אווירת ההיכל, כמה שאפשר".
סידי התייחס גם לעונה עצמה בה הצהובים נאלצו לארח 19 משחקים מחוץ לישראל: "לדעתי העונה הזאת מאוד מיוחדת בגלל כל מה שקרה ב-7 באוקטובר. האסון הזה שקרה לנו במדינה הופך כל דבר קטן, גם בספורט, למשמעותי. קבוצה כמו מכבי ת"א שנמצאת בחו"ל ורואים בכל אירופה את ההצלחה שלה, למרות כל מה שעובר עלינו, זה לפי דעתי מאחד את כולנו, ואני בטוח שגם אנשים בארץ, גם לא אוהדי מכבי, רוצים בהצלחתנו בעונה הזאת. המועדון הזה עסוק כל הזמן להגיע לטופ האירופי וגם בארץ, ולאחד האנשים שבאמת מגיע הכי הרבה זה האיש שלנו על הקווים עודד קטש, הוא באמת עבר כמה דברים בחיים ובקריירה, גם לשחקנים, בייחוד עם כל המעבר שלהם לבלגרד יחד עם המשפחות ועם כל הטראומה שהייתה כרוכה בזה, לכן לדעתי כל מה שקורה פה הוא דבר יחיד ומיוחד, הלוואי שזה ייגמר במשהו מתוק".