אחרי שגייסה חצי מיליון שקל כדי לרשום זר חמישי לליגה, הפועל ת"א החתימה את צ'ינאנו אונואקו, שכיכב בעונה שעברה בבני הרצליה וזכה עימה בגביע המדינה.
אונואקו זכה בעונה שעברה בתואר שחקן העונה בליגת העל לאחר שהעמיד ממוצעים של 15.7 נקודות ו-9.4 ריבאונדים בממוצע למשחק במדי בני הרצליה. הוא זכה עם הקבוצה בגביע המדינה אחרי ניצחון על הפועל ת"א והגיע עימה לגמר הפלייאוף שם הפסידה בני הרצליה להפועל חולון. את העונה הסנטר במדי דינמו ססארי האיטלקית במדיה קלע 12 נקודות ו-7.3 ריבאונדים ב-21.6 דקות בממוצע, אך עזב אותה אחרי זמן קצר.
2 צפייה בגלריה
צ'ינאנו אונואקו בני הרצליה
צ'ינאנו אונואקו בני הרצליה
צ'ינאנו אונואקו עם תואר שחקן העונה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
צ'ינאנו אונואקו
צ'ינאנו אונואקו
צ'ינאנו אונואקו
(באדיבות הפועל ת"א)
מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר: "מעמדה של קבוצה מנצחת בחרנו להעדיף את הסיכוי על הסיכון ולתגבר את עצמנו בצבע עם צ׳ינאנו. כנראה שאין הרבה שחקנים שהיינו לוקחים בשלב מוקדם כל כך של העונה ובטווח הקרוב נכונה לנו משימה לא פשוטה של התאמות, חיבור וכימיה, אבל הזמינות של צ'ינאנו הציבה בפנינו אתגר מקצועי ומנטלי גדול. נרוויח מהמהלך בטווח הארוך".
יו''ר המועדון רמי כהן הוסיף: "זו ללא ספק אחת ההחתמות שמאוד רצינו. אונואקו היה שחקן שרצינו בקיץ, שחקן שעונה על הדרישות המקצועיות שלנו ויכול לתת לנו בהחלט ערך מוסף. ובכל זאת, ברור לנו שאנו מאתגרים את המשפט: "אויבו של הטוב הוא הטוב יותר" וזה החלק הקשה בהחלטה הנוכחית. נעשה הכול בשביל לדאוג לשילובו מבלי לפגוע בכימיה שהושגה בקבוצה".