הפועל חולון תארח הערב (21:00) את לגיה ורשה למשחק חשוב במסגרת המחזור החמישי של ליגת האלופות של פיב"א. אחרי שהאלופה הישראלית הפסידה במחזור שעבר לגלאטסאריי היא אמנם תלויה בעצמה בכל הקשור להעפלה לשלב הבא, אך ניצחון יכול לעלות אותה כבר כעת, בלי הסתבכויות ומחשבונים.
הסגולים ניצחו את הקבוצה מפולין במחזור הראשון במפעל רק אחרי הארכה (81:84). מאחר ואת אוסטנד הבלגית, הקבוצה שתארח את חולון במחזור הבא והנועל, ניצחה חולון בהפרש של חמש בלבד, הופך המשחק הביתי נגד לגיה לכזה שיכול להיות קריטי. למרות ההפסד להפועל ת"א ביום שישי, בחולון מעודדים מהכושר בו נמצאים השחקנים אחרי מנוחה כפויה של תשעה ימים- ומקווים להמשיך באותו המסלול, רק תוצאה שונה בדמות ניצחון. לרשות גיא גודס יעמוד סגל מלא.
1 צפייה בגלריה
אריק גרין שחקן הפועל חולון עם ג'ו רגלנד
אריק גרין שחקן הפועל חולון עם ג'ו רגלנד
משחקו האחרון בחולון? גרין
(צילום: אתר פיב"א)
"משחק סופר משמעותי בשביל לפחות להבטיח את המקום השני לפליי-אין עם יתרון ביתיות", אמר גודס והוסיף: "משחק לא קל נגד קבוצה כשרונית שהתקדמה מאז המשחק הראשון שניצחנו בחוץ, ואני מקווה שהאולם יהיה מלא באווירה חמה".
אריק גרין, שזהו עשוי להיות משחקו האחרון מול הקהל הסגול בבית בזירה האירופית, מאחר ועדיין לא החזיר תשובה לגבי המשך תקשורת עם האלופה (כזכור הגיע כמחליף לסי ג'יי האריס בסוף ספטמבר עם חוזה לשלושה חודשים), אמר: "אנחנו יודעים שלגיה ורשה היא קבוצה טובה שמשחקת קשוח. נצטרך לשחק באנרגיה גבוהה וקשוח לא פחות כדי לנצח בבית".