הפועל חולון תפגוש מחר (רביעי, 19:30) את הפועל ירושלים במחזור השני של שלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א. האלופה הישראלית מגיעה למפגש הישראלי באירופה ב"דריכות רבה", כפי שנאמר במועדון.
לרשות גיא גודס והצוות המקצועי יעמוד סגל מלא, כולל פרדי בורדיון שהיה פצוע במשחק נגד גלבוע/גליל בשבת ואמור להיות כשיר למשחק. זה הולך להיות המפגש הראשון מתוך שלושה של שתי הקבוצות בחודש הקרוב, הן באירופה והן בליגה, והאווירה הולכת להיות בהתאם, כאשר האולם מחר צפוי להיות מלא באוהדים. משום שגם ירושלים וגם חולון פתחו את השלב הבתים השני בהפסד בשבוע שעבר (כזכור, חולון הפסידה לשטרסבורג בצרפת אחרי שתי הארכות) - הפסד עלול לסיים את דרכה של זו שלא תנצח כבר אחרי המחזור הזה.
3 צפייה בגלריה
גודס
גודס
גודס
(צילום: FIBA PHOTOS)
"משחק ביתי וקשה. משחק שחשוב לשתי הקבוצות", אמר גודס והוסיף: "ברור שהולכת להיות אווירה מאוד חמה ואנרגטית. אנחנו צריכים לבוא מוכנים מנטלית לאתגר הזה, לשחק חזק, לשמור טוב ולהתקיף כמו שאנחנו רוצים כדי לשמור על הביתיות ושיהיה לנו יותר קל בהמשך".
כריס ג'ונסון לא הסתיר את התרגשותו: "אני מצפה למחר. אנחנו חייבים לבוא אגרסיביים ולנעול את עצמנו ל-40 דקות. הולך להיות משחק של ריצות, שזה חלק מהמשחק, אבל לעשות את הדברים הקטנים ייתן לנו הזדמנות נהדרת לנצח".
3 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון בפעולה
כריס ג'ונסון בפעולה
כריס ג'ונסון בפעולה
(צילום: FIBA PHOTOS)
בתוך כך, ג'ו רגלנד נבחר ל-MVP של ליגת האלופות לחודש ינואר. השחקן העמיד ממוצעים של 19.7 נקודות, 11.6 אסיסטים ,4.4 כדורים חוזרים ומדד של 27.7. זו הפעם השנייה בעונה הנוכחית שהגארד נבחר למצטיין החודש, כאשר בפעם שעברה היה זה על חודש אוקטובר.
"כבוד לקבל את התואר הזה שוב", אמר רגלנד עם היוודעו על הבחירה בו. "ההצלחה האישית שלי היא השתקפות ישירה לאימון הנהדר שלנו. הקרדיט למאמן גיא גודס שמרשה לי להיות עצמי בזמן עשיית השליחות בשבילו על הפרקט. חבריי למגרש והמאמנים שממשיכים לעזור לי להיות פורה. זה מאמץ קבוצתי כאן בחולון! אנחנו נמשיך להילחם ביחד כדי להשיג את המטרות שלנו".

איתי שגב: "ננצל את האווירה לטובתנו"

גם ירושלים כאמור מגיעה למפגש אחרי הפסד, לדיז'ון בארנה, וצריכה את הניצחון כדי להישאר בתמונה. האווירה על המפגש הלא שגרתי עם קבוצה ישראלית מורגשת גם בבירה, ולכך התייחס מאמן הקבוצה אלכסנדר דז'יקיץ'. "הפעם (לעומת הליגה) גם אנחנו וגם חולון יכולים לשחק עם כל הסגל שלנו וזה מה שיהיה. אני אוהב כדורסל עם קהל, והקהל של חולון הוא אחד שתומך בקבוצה שלו, כמו אצלנו".
3 צפייה בגלריה
איתי שגב ואלכסנדר דז׳יקיץ׳
איתי שגב ואלכסנדר דז׳יקיץ׳
גם הירושלמים דרוכים. איתי שגב ואלכסנדר דז׳יקיץ׳
(צילום: אלכס קולומויסקי)
המאמן הסרבי התייחס גם לסגל השחקנים של האלופה הישראלית: "זה לא רק הטריו של כריס ג'ונסון, ג'ו רגלנד וסי ג'יי האריס, יש להם שחקנים נהדרים כמו ניב משגב, פרדי בורדיון, שון דאוסון. עכשיו עם החזרה של האריס, שהוא חשוב להם, רגלנד יכול להיות יותר עם הכדור מה שמסוכן. אנשים עוקבים אחריו, ואנחנו יודעים שהוא יכול לקלוע. זה הולך להיות משחק של תגובות והרבה אנרגיות. זה לא יהיה משחק קל לשתי הקבוצות".
קפטן הקבוצה איתי שגב אמר לקראת המפגש: "אין הכנה מיוחדת, אבל אנחנו מכירים את חולון וגם שיחקנו נגדם השנה (חולון ניצחה במחזור הפתיחה אחרי משחק צמוד). זו קבוצה טובה, מנוסה, אגרסיבית ונבוא לנצח. הולך להיות משחק חם, נתמודד עם האווירה, ננצל אותה לטובתנו ונקווה שגם התוצאה תהיה כזו. זה מתחיל ונגמר באגרסיביות שלנו, איך שנתחיל את המשחק ונסיים את המשחק, נשמור אותם על סקור נמוך, בהתקפה לשחק את המשחק שלנו ויהיה בסדר".