עירוני נס ציונה קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת עונת 2023/24, כאשר הקבוצה כבר עמוק בהכנות לקראת מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א. הכתומים ימריאו כבר במוצאי שבת לאנטליה, שם יערך הטורניר, ממנו תעפיל קבוצה אחת מכל בית. שחקניו של אלעד חסין ישחקו לראשונה ביום רביעי.
במידה שהקבוצה תעפיל למפעל הבכיר של פיב"א, היא תיאלץ לארח את משחקיה בחולון, משום שאולם לב המושבה לא עומד בתקנים האירופיים. במסיבת העיתונאים, בה נכח בין היתר ראש העיר שמואל בוקסר, דובר על כך שישנו קול קורא בהשתתפות שר הספורט מיקי זוהר, כדי להקים בהקדם ארנה שתכיל 4,000 מקומות.
2 צפייה בגלריה
שחקן עירוני נס ציונה ג'רום מיינסי עם המאמן אלעד חסין, היו"ר יניב מזרחי, ראש העיר שמואל בוקסר והמנהל הספורטיבי איתמר רוזנברג
שחקן עירוני נס ציונה ג'רום מיינסי עם המאמן אלעד חסין, היו"ר יניב מזרחי, ראש העיר שמואל בוקסר והמנהל הספורטיבי איתמר רוזנברג
נס ציונה פתחה עונה
(צילום: לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל)
יניב מזרחי יו"ר המועדון התייחס לכך: "נושא האולם הוא משהו שכל שנה מדברים עליו. עוסקים בו כל הזמן. היינו בפגישות אצל מיקי זוהר, אז אצל חילי טרופר שהיה שר הספורט אז. נעשה לנו עוול בקול קורא הקודם. זה מלווה אותנו, האולם לא מתאים לפעילות של המועדון. לא רק של הגברים, עלינו לליגת העל לנשים, יש דברים שאני מתייבש לספר עליהם".
על פתיחת העונה הוסיף: "חוגגים את שנת העשור שלנו בליגת העל. כל שנה זה מסע, מסע שעובדים מאוד קשה להכין אותו. מצפה לנו שנה מרגשת שתתחיל במוקדמות ליגת האלופות. מעונת 2018/2019 אנחנו באירופה. מבחינתנו זה חלק ממטרות המועדון, תמיד רוצים לשאוף הכי גבוה וכרגע ביכולות שלנו זה מוקדמות ה-bcl. בשבילנו זה אתגר גדול שאנחנו מחכים לו. אחר כך נתפנה למאבקים בליגה. זו שנה שנייה עם אלעד חסין על הקווים, אנחנו מרוצים מהדרך, היו כמה דברים שקרו ותיקנו. עשינו כמה מהלכים משמעותיים, עברנו לשחק עם ארבעה זרים במקום חמישה. לתת במה לשחקן הישראלי".
2 צפייה בגלריה
שחקן עירוני נס ציונה ג'רום מיינסי עם המאמן אלעד חסין, היו"ר יניב מזרחי וראש העיר שמואל בוקסר
שחקן עירוני נס ציונה ג'רום מיינסי עם המאמן אלעד חסין, היו"ר יניב מזרחי וראש העיר שמואל בוקסר
אם הקבוצה תעלה לליגת האלופות, היא תיאלץ לארח את משחקיה בחולון. ראש העיר שמואל בוקסר
(צילום: לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל)
חסין אמר: "מאוד נקשרתי למועדון, מרגיש כבן בית. אני והצוות שלי מאוד מתרגשים לקראת האתגרים בשנה הזו, אם זה בליגה, גביע ומוקדמות ליגת האלופות. מצפה לנו שנה מאתגרת. שנה שעברה עשינו התאמות, והקיץ הזה עשינו בנייה מחדש, לראיה השחקנים הישראלים שהבאנו הקיץ ליותר משנה. רוצים לראות המשכיות בנושא הזה. הבאנו גם שחקנים עם ניסיון, יש לנו תלכיד מיוחד ואנחנו נהנים מהביחד. השאיפות הן להגיע כמו שנה שעברה ולדעת להתמודד עם אתגרים, לעשות את הכי טוב שאפשר".
על מוקדמות המפעל האירופי הוסיף: "המטרה היא להגשים את החלום. מועדון כמו נס ציונה בליגת האלופות זה משהו מיוחד. הייתי בכמה מועדונים בחיים שלי וזה משהו אחר, כולם משפחה ובעשייה. כולם נמצאים פה מהלב והנשמה ונעשה הכל כדי להשיג אותו".
ג'רום מיינסי קפטן הקבוצה: "זו שנה שנייה שלי בקבוצה. עובדים קשה בתחילת העונה כדי להצליח במוקדמות ליגת האלופות. מתרגש לקראת".
איתמר רוזנברג, המנהל מקצועי, התייחס גם הוא לעניין האולם והשלכותיו: "הייתה לנו החלטה מאוד חשובה בקיץ לקחת: האם להשתתף במוקדמות ליגת האלופות או לא כשהמשמעות אם מעפילים- לא מארחים בנס ציונה. החלטנו שנלך על המהלך הזה כי אי אפשר למנוע מהמועדון להתקדם מקצועית. הייתה לנו עונה טובה עם מקום שישי וחצי גמר גביע. אנחנו מצפים לזה בשבוע הבא, זה אתגר גדול למועדון והיה קל להחתים הרבה שחקנים ברגע שהם ידעו שאנחנו משתתפים באירופה".