הפועל גליל עליון עוברת עונה מאוד קשה בליגת העל (מקום 11, מאזן 14:5), כשאחת הסיבות הבולטות לכך היא המצב הביטחוני, שאילץ אותה לנדוד בין אולמות במהלך החודשים האחרונים, בין היתר בהיכל שלמה, קריית אתא ובעפולה.
היום (שני) התבשרה הקבוצה שכבר ביום חמישי הקרוב (19:45) היא תוכל לארח את המשחק הביתי נגד הפועל חולון בכפר בלום, לאחר שאלוף פיקוד צפון הסיר את ההגבלה על השימוש באולם. אבל המינהלת התנגדה למהלך, והמשחק יתקיים בסופו של דבר באולם אנרבוקס בחדרה.
1 צפייה בגלריה
ברק פלג
ברק פלג
התקווה הפכה לאכזבה. פלג
(צילום: עוז מועלם)
המשחק היחידי אותו אירחה הקבוצה של ברק פלג בכפר בלום העונה, היה נגד עירוני נס ציונה, אי שם בתחילת חודש דצמבר, בעיצומה של תקופה במהלכה סבל איזור הצפון מהפגזות חוזרות ונשנות. כזכור, לאחר שהתגברו האיומים על הגליל, הודיע אלוף פיקוד צפון כי הקבוצה לא תוכל לקיים יותר את פעילותה באולם המיתולוגי.
יו"ר העמותה, חיים רייכבך, כתב בחשבון הטוויטר בעקבות הודעת הפיקוד: "קהל יקר, קיבלנו אישור לחזור ולשחק בכפר בלום החל מיום חמישי הקרוב ובאופן קבוע. עד כה, למרות דרישתנו לא היה אישור לשחק בכפר בלום ואנו שמחים שסוף סוף קיבלנו את האישור. נ.ב, למרות שמדובר ב-1 באפריל, תוכן הפוסט אמיתי לגמרי".
אלא שבינתיים, כאמור, מנהלת הליגה מסרבת לתת את האור הירוק שלה למהלך, וגם הפועל חולון הודיע: "לא נגיע לכפר בלום, אנחנו כפופים למינהלת".
בהפועל גליל עליון לא הסתירו את התסכול: "מותר לנו לשחק בבית. צריכים לשמור גם על הזכויות הבסיסיות של המועדון. כל עוד אפשר לארח משחקים, ולא ידוע אם יש הקפאת יורדות, אין סיבה שלא נארח בכפר בלום. כשאומרים לנו שאפשר לשחק, למה שלא נשחק?.
"השקענו בחודשים האחרונים הרבה כספים בחיזוק הסגל, אנחנו כבר משחקים עם ארבעה זרים ורוצים להיות תלויים בעצמנו. אז אם למישהו אחר נראה שיש פה טילים ואי אפשר לשחק, אז תגידו, אבל אי אפשר גם לפגוע בנו ספורטיבית ולא לבטל את הירידות. אי אפשר להחזיק את המקל בשני צדדים".