"הפסד כואב", נאמר אחרי התרחקות נוספת של בני הרצליה מהפלייאוף העליון. הפעם לאחר ההפסד הביתי אתמול (שני) לגליל עליון באולם היובל 87:68. כריס באב, שנפצע במחצית הראשונה ולא שב עוד לשחק, סובל ממתיחה חזקה בשריר ההמסטרינג וייבדק. במועדון מקווים שהפציעה שלו לא חמורה מדי וכי יוכל לשוב לשחק כמה שיותר מהר. "בעיה גדולה בשבילינו. נצטרך לחשוב איך נערכים להרכב בלעדיו", הגיב אורן אהרוני לפציעה.
על המשחק בו קבוצתו פיגרה החל מהרבע השני, ולמרות קאמבק מאוחר הפסידה, אמר: "צריך לתת קרדיט גדול לגליל שידעו להעניש אותנו על הטעויות שלנו. לא היינו מרוכזים מההתחלה, לא ידענו לעשות עצירות ולא ידענו באמת לתרגם את זה לסלים. היו לנו איבודי כדור גם במתפרצות. סבלנו בערב נוראי מהקליעה לשלוש. ברבע השלישי הצלחנו לייצר עצירות בהגנה וחזרנו למשחק. חזרנו בצורה טובה עם הרכב לא שגרתי כזה שלנו, אבל זה נבע מהגנה טובה ויכולת לרוץ. בסוף בגלל איבודי הכדור במתפרצות ובסיטואציות של שלוש על אחד נענשנו".
2 צפייה בגלריה
כריס באב
כריס באב
נפצע וייבדק. באב
(צילום: עוז מועלם)
על כך שקבוצתו מתקשה דווקא הקבוצות "הקטנות", אמר אהרוני: "יכול להיות שיש משהו אחר באנרגיות של השחקנים. לא היינו מרוכזים, לא אינטנסיביים, אפשרנו לרועי הובר, לנמרוד לוי וברייס וושינגטון לעשות את הדברים שלהם, הם קלעו באחוזים גבוהים. ההגנה שלנו לא הייתה מספיק טובה. לא היינו שם".
הרצליה תתארח ביום שני הבא בלב המושבה אצל נס ציונה, וכעת כל משחק הופך לקריטי עבור סגנית האלופה אם היא רוצה לשחזר לפחות את אחד מהישגיה שנה שעברה, אחרי שאיבדה את הגביע. "כל משחק בשבילינו הוא חשוב וקשה. נצטרך ללמוד ממה שהיה פה היום ונמשיך הלאה", סיכם אהרוני.
2 צפייה בגלריה
אורן אהרוני מאמן בני הרצליה
אורן אהרוני מאמן בני הרצליה
לא מצא תשובות. אהרוני
(צילום: עוז מועלם)

הובר: "ניצחון גדול"

גליל עליון טיפסה למקום החמישי, ומי שעזר לה בעיקר בניצחון היה רועי הובר (21 נקודות) שעשה את השינוי. "זה ניצחון גדול, ידענו את החשיבות של המשחק בקרב עם הרצליה על הבית העליון. באנו מאוד חדים מההתחלה במגרש לא קל שקבוצות גדולות הפסידו בו," אמר הגארד.
ברק פלג הוסיף: "זאת תחושה של גאווה כי מה שכולם רואים במשחק זאת הוצאה לפועל של האימונים שלנו. אני מאוד גאה באיך שכולם משחקים גם ברגעים פחות טובים. אני כמעט כלום בלי הצוות. יש לי שני עוזרי מאמנים: אבישי גורדון ושגיא שלו וחן לביא (מאמנת הכושר) שהם הדבר הכי טוב שקרה לי נותנים המון שקט".