מכבי תל אביב תתמודד מחר (שלישי, 21:30) באיטליה מול ארמאני מילאנו במשחק חוץ קשה מאוד במסגרת המחזור השלישי ביורוליג. אחרי הניצחון על באיירן, וההפסד הקשה בבית לכוכב האדום בלגרד, הצהובים יודעים שהם חייבים להוציא לפחות ניצחון אחד בשבוע המשחקים הכפול (בחמישי יפגשו את וילרבאן).
"אנחנו משחקים מול קבוצה שיש לה לא מעט שחקנים עם ניסיון בכל עמדה. יש להם שחקנים שיכולים ביום טוב להרוג אותך", אמר יאניס ספרופולוס במסיבת העיתונאים לפני הטיסה של הקבוצה למילאנו.
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(צילום: אורן אהרוני)
"אנחנו רוצים להראות יכולת אחרת ממה שהראינו במשחק הקודם מול הכוכב, אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים, לשחק חכם, לקרוא את המשחק. אני מצפה מהשחקנים שיתנו איכות אחרת למשחק, שילחמו באותה הדרך בשני צידי הפרקט"
על היכולת החלשה של קבוצתו, בעיקר מול הכוכב האדום, הוסיף המאמן היווני: "אני לא רוצה לדבר על הסיבות שאנחנו לא מוכנים כקבוצה כי זה נשמע כמו תירוץ, ואני לא רוצה תירוצים, אנחנו קבוצה עם שמונה שחקנים חדשים וכדי שכולם יהיו מתואמים אחד לשני זה מצריך זמן. מצד שני אנחנו יודעים שאנחנו משחקים במכבי תל אביב וצריך להביא תוצאות, אז אנחנו נגיע ונלחם בכל משחק".
2 צפייה בגלריה
אטורה מסינה
אטורה מסינה
אטורה מסינה
(צילום: רויטרס)
מילאנו של אטורה מסינה נראית עד כה נהדר. היא אמנם הפסידה בגמר הסופרקאפ האיטלקי לווירטוס בולוניה, אבל מאז עומדת על מאזן של חמישה ניצחונות רצופים (שלושה בליגה ושניים ביורוליג), כולל על צסק"א מוסקבה בבית ובאסקוניה בחוץ.
למסינה יש שלל כוכבים ושחקנים מנוסים בסגל. המוציאים לפועל העיקריים הם שאבון שילדס (14.5 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים ביורוליג), ניקולו מלי (12.5 נקודות), סרחיו רודריגס (12.5 נקודות ו-4 אסיסטים) וקייל היינס (10.5 נקודות).