הפועל ירושלים מתכוננת לפתיחת העונה החדשה, ושכבר היום (שלישי) נחתו בארץ שני הזרים כריס ג'ונסון וזאק הנקינס לקראת הצטרפותם לאימוני הקבוצה בשבוע הבא. הנקינס היה הזר הראשון מהעונה שעברה שהאריך את חוזהו לשנתיים נוספות, וג'ונסון חזר לקדנציה שנייה בבירה אחרי שכבר שיחק בהפועל ירושלים בעונת 2018/19 ולאחר מכן עבר להפועל חולון, אצלה שיחק שלוש עונות.
״טוב לחזור", אמר הנקינס. "היה לנו קיץ נחמד, ראינו את המשפחה, אבל אנחנו כבר נרגשים לחזור לשגרה, לקבוצה ולניצחונות. המטרות לעונה הקרובה גבוהות יותר, יש לנו שחקנים נהדרים שנשארו והצטרפו אליהם עוד שחקנים נפלאים. המטרה היא להמשיך להשתפר ולכוון גבוה יותר. אליפות, תארים, הכל".
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים מקבלים את כריס ג'ונסון
אוהדי הפועל ירושלים מקבלים את כריס ג'ונסון
"השמיים הם הגבול עבורנו". אוהדי הפועל ירושלים מקבלים את כריס ג'ונסון
(צילום: הפועל ירושלים )
"דיברתי עם ג'ונסון כשהוא חתם", המשיך הסנטר. "אני ממש נרגש לשחק איתו כי הוא טיפוס שעובד קשה. שיחקתי נגד ברינטון למאר בעבר ואני פשוט נרגש לראות איך כל החתיכות יתחברו ביחד. יש לנו המון כישרון".
ג׳ונסון הוסיף: "השמיים הם הגבול עבורנו. אני תמיד מתחרה על אליפויות, אבל קודם אנחנו צריכים להתחבר כקבוצה, ואם כולם ישארו בריאים אז אני חושב שיש לנו סיכוי".
ג'ונסון דיבר גם על מאמנו החדש אלכסנדר דז'יקיץ': "אני פשוט יודע שאכפת לו מהשחקנים שלו. הוא מאוד אינטנסיבי עם מנטאליות ופרספקטיבה של סרבי. אני אוהב את הפילוסופיה שלו, אוהב את המקום שהקבוצה הולכת אליו"