מכבי ת"א כבר ראתה הערב איך היא משיגה את הכרטיס לפיינל-פור היורוליג. היא שיחקה נהדר במשך 35 דקות מול פנאתינייקוס, אבל אז איבדה את הראש וספגה 95:88 כואב באולם פיוניר "הביתי" בבלגרד. סדרת רבע הגמר נמצאת כעת בשוויון 2:2 והיא תוכרע ביום רביעי הבא, במשחק המכריע באואקה הרועש באתונה.
"הפסד כואב, היינו שם ורצינו את זה. זה היה מרחק נגיעה", אמר מאמן מכבי ת"א, עודד קטש, בסיום. "ביתרון שבע היו התקפות תקועות וכדורים על הרצפה, והם קלעו מזה שתי שלשות וזה קצת עצר אותנו. הייתה גם החטאת ליי-אפ שהובילה למהלך של ארבע נקודות. היינו שם - ועם חסרונו של ווייד בולדווין (שנפצע, א.ע) - שחקנים באמת נפלו מהרגליים. בסוף אבל צריך להיות גאים בדרך שאנחנו עושים. השחקנים מאוד רצו את זה וחבל שזה נגמר ככה".
2 צפייה בגלריה
קטש
קטש
מאוכזב. קטש
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
קטש נשאל לגבי המשחק החמישי ומכריע ביוון. "תחושות של אכזבה גדולה בחדר ההלבשה וזה בסדר. לא נישבר כמו שעשינו כל השנה, יש לנו אחד את השני, נמשיך לשחק ואולי נעשה משהו כנגד כל הסיכויים", הבהיר המאמן.
על בולדווין, שנפצע כבר ברבע השני וצפוי להחמיץ את המשחק הבא, אמר קטש: "מן הסתם ידענו שזה כרוך בסיכון מסוים. זה היה כואב כי הוא מאוד רצה את זה. אין מה לעשות נלך ונלחם עם מה שיש. נרים ראש, נהיה גאים ועם זה נלך למשחק מספר 5".
2 צפייה בגלריה
בראון
בראון
אופטימי. בראון
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
לורנזו בראון, מהמצטיינים בשורות מכבי ת"א, הוסיף: "זה חלק מהכדורסל. הדרך מתחילה בהגנה, צריך להיאבק ולשרוט והם עשו כמה סלים גדולים. נצטרך להיות יותר טובים בהגנה ולסיים את המהלכים שלנו בהתקפה".
על כך שמעולם אף קבוצת חוץ לא ניצחה במשחק מספר 5 בפלייאוף היורוליג, אמר הגארד: "זאת השנה שלנו. השלמנו הרבה משימות שאף אחד לא האמין שנעשה. עברנו הכל ואנחנו רוצים לעשות היסטוריה".