אחרי ההפסד הכואב לריאל מדריד במשחק צמוד, מכבי ת"א תפגוש הערב (חמישי, 21.30) את באסקוניה בוויטוריה. זהו המשחק אותו סימנו הצהובים כמרכזי מבין השניים השבוע, כי ניצחון בו יכול להרחיק אותם מהספרדים - מכבי במאזן 11:13, באסקוניה ב-12:12 אחרי שספגה שני הפסדים רצופים.
בוויטוריה התקיימו לאחרונה הפגנות פרו-פלסטיניות ואף הונף דגל פלסטין באולם, מה שהוביל להיערכות מיוחדת של המשטרה.
2 צפייה בגלריה
קטש ושחקני מכבי ת"א
קטש ושחקני מכבי ת"א
משחק חוץ שני תוך פחות משבוע בספרד. קטש ושחקני מכבי ת"א
(צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב)
"אנחנו אחרי משחק עם ריאל. היינו קרובים ובאמת הרגשנו שיכולנו לעשות את זה, למרות שהיינו צריכים משחק יותר מושלם כדי לנצח במדריד", אמר המאמן עודד קטש. "יש לנו נסיעה ארוכה למשחק מול באסקוניה, זה שבוע ספרדי מאתגר. צריך כמה שיותר לשכוח מהמשחק, עשינו אימון התאוששות. יהיה משחק אחר לגמרי, קבוצה עם קצב אחר ויכולות אחרות. מקווה לחזור עם ניצחון, זה חשוב".
"יהיה משחק קשה מול באסקוניה, זו קבוצה טובה", הזכיר ג'ייק כהן. "יש לנו הזדמנות טובה להגיב. הרגשתי שהיו לנו רגעים טובים במדריד, אבל אנחנו צריכים לעשות עוד צעד קדימה כדי להשיג ניצחון גדול בחוץ".
2 צפייה בגלריה
מפגין פרו פלסטיני בוויטוריה
מפגין פרו פלסטיני בוויטוריה
מפגין פרו-פלסטיני בוויטוריה במפגש בין הקבוצות ב-2019
(צילום: ראובן שוורץ)
מכבי גברה 81:89 על באסקוניה בסיבוב הקודם בבלגרד, בעיקר בזכות התעלות של הגבוהים. ג'וש ניבו (17 נקודות ו-11 ריבאונדים) וג'יימס ווב (17 ו-8 בהתאמה) הובילו חמישה שחקנים בספרות כפולות.
מאזן המפגשים בין הקבוצות מאז הקמת היורוליג עומד על 17:19 לזכות מכבי, שניצחה בשני המשחקים האחרונים תחת קטש. התל-אביבים ניצחו שלושה מתוך ארבעת הביקורים האחרונים באולם פרננדו בואסה של ויטוריה.