בשורות רעות להפועל ת"א לקראת גמר גביע ווינר מחר (ראשון). ג'ייקובן בראון סובל מנקע בקרסולו לאחר שנפצע באימון הקבוצה ולא יעמוד לרשותו של המאמן דני פרנקו לקראת הקרב על התואר הראשון של העונה מול היריבה העירונית מכבי ת"א.
בצד השני, דארון היליארד הפצוע לא יתלבש במכבי ת"א לקראת הגמר, כאשר גם אוסטין הולינס וג'יילן אדאמס ישבו בצד. "אני מודע לכל המשמעויות של דרבי שהוא משחק על תואר. אנחנו מגיעים למשחק הזה עם רצינות וכבוד. היו לנו יומיים להתכונן ונבוא להילחם", הבהיר עודד קטש לקראת גמר גביע ווינר, והוסיף בחיוך ציני: "קשה לי עדיין לאמוד את המתח, אווירה נעימה תהיה בכל מקרה".
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א ג'ייקובן בראון
שחקן הפועל ת"א ג'ייקובן בראון
שחקן הפועל ת"א ג'ייקובן בראון
(צילום: עוז מועלם)
"כמובן שאנחנו מרוצים מהשבוע הכפול ביורוליג עם שני הניצחונות, בייחוד בבית. אני חושב שהיה לנו חשוב לבנות מומנטום בדרך לדרבי", הסביר הקפטן ג'ון דיברתולומיאו. "משחקי הדרבי חשובים לנו מאוד, אנחנו רוצים לנצח בכולם. זה גם משחק על גביע, מה שהופך אותו לחשוב אפילו יותר. אנחנו נרגשים, מוכנים ומחכים לזה".
שתי הקבוצות מגיעות במומנטום חיובי, הפועל ת״א נשארה מושלמת מתחילת העונה, אחרי שהדיחה בחצי גמר גביע ווינר את הפועל ירושלים ועלתה לראשונה בתולדות המועדון לגמר, לאחר מכן הצליחה לרשום שני ניצחונות רצופים בליגה שהציבו אותה במעלה הטבלה, בתוספת לשני ניצחונות חשובים וקריטיים ביורוקאפ, כולל ניצחון חוץ קשה בצרפת מול פרידז באסקט. מהצד השני, גם מכבי ת״א נמצאת במצב רוח מרומם, אחרי שגברה על הפועל חולון בחצי גמר גביע ווינר, ניצחה פעמיים בזירה המקומית ובנוסף עומדת על מאזן חיובי של 3:1 ביורוליג אחרי ניצחון כפול השבוע באירופה מול מונאקו ו-וילרבאן.