הפועל ירושלים תתארח הערב (רביעי, 17:30) באתונה אצל א.א.ק במשחק השני בסדרת רבע גמר ליגת האלופות. המטרה של האדומים ברורה: לנצח ולחזור עם הכרטיס ההיסטורי לפיינל-פור המפעל. אל הקבוצה התלוו כ-500 אוהדים והם עורכים בשעה זו תהלוכה חגיגת לאולם בו ייערך המשחק.
בשבוע שעבר הפועל ירושלים אירחה את הקבוצה היוונית בפיס ארנה וניצחה 55:64, מה שהעלה אותה ל-0:1 בסדרה. שחקניו של אלכסנדר דז'יקיץ' אמנם פתחו את המשחק בסערה ועלו כבר ל-20 הפרש, אבל אז האורחת התחילה לנגוס בהפרש עד שהקטינה אותו לנקודה בלבד. ספידי סמית' היה זה שדאג במאני-טיים להגדיל את ההפרש ולסלול את הדרך לניצחון החשוב.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
יחגוג גם באתונה? שחקני הפועל ירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"היו לנו כמה ימי מנוחה והכנה", אמר דז'יקיץ', "זה הפער הכי גדול בין משחקים שהיה לנו כבר הרבה מאוד זמן. אנחנו יודעים מה מצפה לנו שם, הולך להיות קרב גדול. יש הרבה אתגרים נגד א.א.ק, הם מנוסים, עם קלעים מצוינים וקבוצה הגנתית טובה מאוד. אני מקווה שלנוכחות של האוהדים שלנו תהיה השפעה, זה מצוין שהם באים איתנו".
זאק הנקינס הוסיף: "אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, כנראה שהפעם הפער הגדול שהשגנו בתחילת המשחק הקודם לא יחזור על עצמו. תהיה אווירה חמה ואנחנו נרגשים שיהיו מאות אוהדים שלנו שיתנו לנו קצת אנרגיות. זה טוב שלא תהיה דממה כשנעשה סל וזה יזכיר לנו למען מי אנחנו משחקים".
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
ניצחון - ויש פיינל-פור. אוהדי ירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
המנהל הספורטיבי, יונתן אלון, סיכם: "אנחנו רוצים להשלים את המשימה, ההתרגשות קיימת. אנחנו רוצים לסיים את העבודה כבר במשחק השני ולהימנע מהלחץ של משחק שלישי. אני אוהב שיש אווירת כדורסל, קהל ואנרגיות, מאות האוהדים שיתמכו לנו מאוד משמעותיים, אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי שתהיה להם חוויה מהנה".
פורסם לראשונה: 12:26, 10.04.23