בני הרצליה ממשיכה לבצע שינויים במצבת הזרים. אחרי שהקפטן כריס באב וג'סטין סיימון עזבו במהלך ימיה הראשונים של מלחמת "חרבות ברזל", כעת מצטרפים אליהם ראיין בוטרט ורוברט קרטר. בעוד הראשון עוזב מסיבות מקצועיות, הסנטר חשש להישאר בגלל המצב בארץ. על חשבונם חתמו היום (חמישי) הרכז הקנדי מרכוס קאר (24, 1.88) והפורוורד-סנטר האמריקאי טיילר סטון (32, 2.03).
קרטר, שפתח את עונתו השנייה בהרצליה, חזר ארצה, אולם בימים האחרונים לא הסתיר את הדאגה מהמלחמה הנמשכת לצד חזרת הליגה. בהרצליה קיבלו בהבנה את תחושותיו של הזר הטוב ביותר שלהם עד כה (ממוצעים של 19 נקודות, 9.7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-28.3 דקות), ועדיין לא יודעים אם יסכים להישאר למשחק הבא נגד הפועל חיפה ביום שני.
1 צפייה בגלריה
קאר
קאר
חיזוק לקו האחורי. קאר
(צילום: בני הרצליה )
קאר הוא בוגר מכללת טקסס בה העמיד בעונתו האחרונה במכללות ממוצעים של 15.8 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים. את העונה הנוכחית הוא החל באריס סלוניקי מהליגה היוונית בה קלע 8.2 נקודות למשחק.
סטון שיחק בישראל בגלבוע גליל בעונת 17/18 ובתקופתו בקבוצה העמיד ממוצעים של 20.2 נקודות ו-9.4 ריבאונדים למשחק עד שניצל את אופציית היציאה בחוזהו ועזב ליפן. סטון שיחק במספר קבוצות בדרג הביניים באירופה ביניהן קאנטו, ברינדיזי (בה שיתף פעולה עם אדריאן בנקס), נאנטר וגרבלין. בעונה שעברה שיחק בראפיד בוקרשט הרומנית וקלע 19.4 נקודות למשחק.
הרצליה נמצאת במאזן 2:1. ביום שני האחרון, בתום תבוסה ב-20 הפרש למכבי ת"א באולם היובל, הודה מאמן הקבוצה דן שמיר כי הסגל שהוחתם לחזרת הליגה, וכולל בין היתר מספר מתאזרחים - לא מגובש עדיין. "הקבוצה לא משחקת כמו שצריך, אני לא בא עם תירוצים", אמר שמיר. "צריך לחבר את הקבוצה ומהר. מכבי הכריעו את המשחק מהר עם התקפות מעבר וריבאונד התקפה. יחד עם חוסר החיבור אצלנו, לא היה לנו סיכוי לנצח". כעת, עם עוד שני שינויים, תצטרך הקבוצה לעשות זאת תוך כדי תנועה.
פורסם לראשונה: 16:32, 14.12.23