מכבי ת"א נותרה הערב (ראשון) הבלתי מנוצחת היחידה בליגת העל. זה לא הלך קל, אבל בסיום רשמה 90:95 על הפועל ת"א ועלתה למאזן 0:5.
"שלטנו בריבאונד בהרבה דקות ואני חושב שזה יתרון שיש לנו והיו לנו הגנתית כמה דקות של אנרגיות טובות", אמר בסיום המאמן המנצח, עודד קטש. "ג'ון (דיברתולומאו) ורפי (מנקו) נכנסו טוב. מה שניצח את המשחק היה הלב של ג'ון".
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
"הייתה אווירה מדהימה, כמו תמיד". קטש
(צילום: טל שחר)
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי תל אביב חוגגת
שחקני מכבי ת"א חוגגים את הניצחון בדרבי
(צילום: טל שחר)
״אנחנו בעיצומו של שבוע מאוד לא פשוט ואינטנסיבי. היה אפשר להרגיש את זה", המשיך קטש. "אני מאוד שמח, המזל ששיחקנו בבית, כי עם הקהל הזה באמת קשה להישאר אדישים. הייתה אווירה מדהימה, כמו תמיד".
דיברתולומאו, שקלע 18 נקודות, זכה למחמאות, כאמור, ממאמנו. "אין עליו, האנרגיות שהוא מביא - זה באמת כבוד לאמן שחקן כזה שכל הזמן מרוכז", הוסיף קטש. "זה לא משנה מה התוצאה, מה הסיטואציה וכמה הוא משחק, הוא תמיד מנסה לחשוב מה נכון ואיך אפשר לנצח".
3 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
"לא היה לנו משחק גדול". פרנקו
(צילום: טל שחר)
קטש דיבר גם על לורנזו בראון: "שחקנים מובילים מנצחים ומפסידים משחקים. הוא לא היחיד שיש לו עליות וירידות תוך כדי עונה. הוא המנהיג שלנו, ובסוף אנחנו נגיע השנה לאן שלורנזו ייקח אותנו".
מאמן הפועל ת"א, דני פרנקו: "אני לא חושב שהיה לנו משחק גדול היום, אבל היה קרב ואני בטוח שמי שצפה במשחק החזיק את עצמו עד לשניות האחרונות כי המאבק היה גדול. אנחנו נלמד את הלקח, אם לא ננצח עוד פעם, אז אני מאמין שלא ננצח מסיבה אחרת ולא מאותו הדבר. כולנו מאוכזבים, יש לנו קבוצה מאוד מלוכדת, שחקנים שמאוד מחוברים אחד לשני, ואני בטוח שהפסד כמו היום יעזור לנו לצמוח".