נבחרת ישראל תפגוש הערב (שלישי, 20:00) את רומניה בדרייב אין במסגרת טורניר הכנה שכולל חמישה משחקים, לפני שהכחולים-לבנים יתחילו את החלון הרביעי במוקדמות גביע העולם ואת אליפות אירופה בתחילת ספטמבר בפראג. היא תעשה זאת ללא דני אבדיה, שקיבל גם הפעם מנוחה.
הנבחרת התחילה את ההכנה ברגל ימין עם ניצחון על מכללת אובורן ושני ניצחונות נוספים על גאורגיה. לאחר צמד המשחקים מול רומניה השבוע, ייפתח החלון הרביעי של מוקדמות גביע העולם, בו שחקניו של גודס יתארחו אצל פינלנד ב-25 באוגוסט, ויארחו שלושה ימים לאחר מכן את שבדיה.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה שחקן נבחרת ישראל
דני אבדיה שחקן נבחרת ישראל
לא ישחק. אבדיה
(צילום: עוז מועלם)
בחלון הקודם הנבחרת עלתה למקום השני בטבלת בית 4 אחרי שניצחה את אסטוניה והבטיחה את עלייתה לשלב הבא במוקדמות. מיד בסיום צמד המשחקים הנבחרת תמריא לפראג לקראת פתיחת אליפות אירופה שתתחיל ב-2 ספטמבר, כשבשלב המוקדם היא תפגוש את פינלנד, הולנד, פולין, סרביה וצ׳כיה.
״אני רוצה לראות התקדמות בדברים שאנחנו עובדים עליהם", אמר מאמן הנבחרת, גיא גודס, "התוצאות של האימונים שעשינו בשבוע שעבר באו לידי ביטוי בכושר שלנו במשחקים בגיאורגיה- בדרך ששיחקנו, חלוקת הכדור והקצב ששיחקנו. אנחנו צריכים להמשיך לשחק בקצב גבוה, ועדיין לחדד ולשפר המון אלמנטים".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה שחקן נבחרת ישראל עם גיא גודס
דני אבדיה שחקן נבחרת ישראל עם גיא גודס
לא יחזור מול רומניה. אבדיה עם גודס
(צילום: עוז מועלם)
תומר גינת: ״אנחנו כבר הרבה זמן ביחד, מרגישים טוב, לאט לאט אנחנו מרגישים גם יותר טוב עם הכימיה והחיבור בין השחקנים. כיף לנו מאוד ביחד, המסע בגיאורגיה היה נהדר בשבילנו, היו שני משחקים ברמה גבוהה, אני חושב שעשינו שם באמת קפיצה. אנחנו מחכים לשבוע הקרוב עם עוד שני משחקים בבית וממשיכים להתכונן. בכל קמפיין יש אתגרים, גם פציעות, או מחלה כמו שהיה לדני, אנחנו צריכים להתמודד עם זה, כמובן שזה לא אידיאלי, אבל זה המצב שנוצר. עושים הכי טוב שאנחנו יכולים, כמו תמיד בנבחרת ישראל, מי שמשחק תמיד נותן את ה-100 אחוז״.