במכבי תל אביב מתכוננים לחזרה לשגרה אחרי התפרצות הקורונה במועדון שכללה חמישה שחקנים ואיש צוות אחד. המאמן, יאניס ספרופולוס, יקבל עד סוף השבוע בחזרה את כל המאומתים והקבוצה תשוב להתאמן בסגל מלא.
נהלי היורוליג קובעים כי כל שחקן שנמצא חיובי לנגיף מחויב לעבור סדרת בדיקות גם אם אינו סובל מסימפטומים, במטרה לוודא שהוא כשיר לחזור להתאמן בתום 10 ימי בידוד.
1 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
הצהובים ערכו עד כה אימון אחד בלבד בסגל מלא והיום (חמישי) נאלצו להודיע על ביטול השתתפותם בטורניר ההכנה השלישי שתוכנן לקיץ. במכבי ת"א קיוו להצליח בכל זאת להשתתף חלק בטורניר ינאקופולוס שיחל ב-18 בספטמבר באתונה, אבל מצב הסגל לא איפשר זאת.
המשמעות היא שלאלופת ישראל יהיה משחק הכנה אחד בלבד מול בני הרצליה בשבוע הבא ולאחר מכן יחל גביע ווינר. עונת היורוליג תצא לדרך ב-30 בספטמבר ומכבי ת"א תגיע אליה ללא אף משחק הכנה מול קבוצה אירופית.
חוזר לעניינים. הציוץ של דריק וויליאמס
ראשית בוטלה הטיסה לאתונה שם היה אמור להתחיל ב-5 בספטמבר טורניר הכנה בהשתתפות אולימפיאקוס, מונאקו ולאבריו. טורניר נוסף אליו היו אמורים לטוס בסוף השבוע יתקיים בקפריסין יחד עם צסק"א מוסקבה וזניט סנט פטרסבורג, אך כאמור גם בו הקבוצה לא תשתתף.
הצהובים צירפו במהלך הקיץ מספר שחקנים חדשים ומשמעותיים: דריק וויליאמס, קינן אוונס, קמרון טיילור וג'יימס נאנלי בגזרת הזרים וכן את רומן סורקין ויפתח זיו שיחזקו את הסגל הישראלי. בנוסף, ג'יילן ריינולדס וג'ייק כהן חזרו לקדנציה נוספת במועדון.
פורסם לראשונה: 09:15, 09.09.21