הפועל ירושלים שמרה על מאזן מושלם של שלושה ניצחונות בשלושה משחקים בשלב הטופ 16 של ליגת האלופות של פיב"א, כשאתמול (רביעי) היא הביסה 61:85 את טנריפה במשחק "ביתי" בבלגרד, שחזור חצי גמר הפיינל פור בעונה שעברה.
האדומים הגיעו למשחק מעט מאוכזבים אחרי שהפסידו ביום ראשון לעירוני קריית אתא בזירה המקומית, אבל שחקניו של איליאס קאנצוריס ידעו לשים את האכזבה בצד והגיעו למשחק במטרה אחת - לעשות צעד חשוב אל עבר שלב רבע הגמר.
2 צפייה בגלריה
ליוואי רנדולף נגד טנריפה
ליוואי רנדולף נגד טנריפה
ערב מצוין. רנדולף נגד טנריפה
(צילום: אתר פיב"א)
כבר מהדקה הראשונה לא איפשרו האדומים ליריבה הספרדית להפעיל את תוכנית המשחק שלה כשעצרו אותה על 6 נקודות בלבד ברבע הראשון, וברחו ל-25 הפרש בשלב מוקדם של ההתמודדות. זאת בעזרת משחק התקפי נהדר של ליוואי רנדולף (21 נקודות) ברנטון למאר (17 נקודות) וכריס ג׳ונסון (14 נקודות).
בסיום המשחק המאמן היווני נכנס לחדר ההלבשה ופירגן לשחקניו: "עשיתם עבודה נהדרת. זה לגמרי שלכם, 100 אחוז. אתם ראויים לזה. היה לכם משחק הגנתי טוב. אם נמשיך לשחק ככה הגנתית, אני יכול להגיד לכם שדברים טובים יקרו העונה. זה ניצחון גדול, אבל צריכים לזכור שאנחנו פוגשים את טנריפה כבר במחזור הבא, ואנחנו יודעים איך הם יחכו לנו בגלל המשחק הערב".
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים נגד טנריפה
הפועל ירושלים נגד טנריפה
המטרה - שלושה ניצחונות עד פגרת הנבחרת
(צילום: אתר פיב"א)
הקבוצות יצאו לפגרת הנבחרת בעוד עשרה ימים, כאשר לפני הפגרה הפועל ירושלים תפגוש את הפועל חיפה, עירוני נס ציונה ומכבי ת״א. על כך אמר קאנצוריס: "יש לנו עוד שלושה משחקים עד הפגרה, אנחנו צריכים לסיים אותם עם שלושה ניצחונות. זאת הדרך שלנו להראות שאנחנו קבוצה טובה ושאנחנו מחוייבים. זה מה שיביא אותנו לאן שאנחנו רוצים להגיע בסוף העונה".
בהפועל ירושלים מחכים בקוצר רוח לשמוע את ההחלטה לגבי קאדין קרינגטון. כזכור, באיגוד הכדורסל ביקשו משר הפנים משה ארבל לאזרח את השחקן על מנת שיוכל לסייע לנבחרת, אך בשל הרפורמה שביצע המשרד, המהלך הוקפא. בכל מקרה, באיגוד ביקשו החרגה על מנת שיוכלו להשתמש בשירותיו.