לא מעט לחץ השתחרר הערב (חמישי) במכבי ת"א לאחר ה-75:90 על פנאתינייקוס, שקטע עבור הצהובים רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות.
הקבוצה של קטש התקשתה בריבאונד מול היוונים, אך הצליחו לברוח ליתרון דו ספרתי. עם זאת, האורחת הצליחה לקזז את הפער, וזה התחיל להרגיש כמו שמכבי ת"א שוב בדרך לשמוט יתרון גדול בדרך להפסד - אך בולדווין (22 נקודות) היה שם, לצד ניבו, בראון וקולסון (14 כ"א) ודאגו לעצור את הסחף והצהובים רשמו ניצחון חשוב.
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
הצהובים קטעו את הרצף השלילי. עודד קטש
(צילום: Dragana Stjepanovic)
מאמן מכבי ת"א, עודד קטש, אמר בסיום: "אני מאוד שמח מהאופן שבו הגבנו. הגענו אחרי שבוע קשה מבחינתנו. זה היה חשוב מאוד עבורנו. עלינו עם האנרגיות הנכונות ויצאנו עם הניצחון".
בולדווין, המצטיין של מכבי, אמר בסיום: "היינו בתקופה קצת קשה, הפסדנו בשני משחקי היורוליג האחרונים וגם בליגה בישראל. מצאנו את החוליה החלשה בהתקפה שלהם ותקפנו אותם. התמודדנו יפה עם מתיאס לסור, שהוא אחד משחקני הפנים הטובים ביורוליג והשגנו ניצחון חשוב".
מכבי ת"א תשחק שוב כבר בעוד יומיים, כשתתארח באולם לב המושבה אצל עירוני נס ציונה במסגרת ליגת העל. שלושה ימים לאחר מכן היא תתארח אצל אלופת ומוליכת היורוליג והקבוצה הטובה ביבשת - ריאל מדריד.