מכבי תל אביב פתחה את העונה החדשה בליגת העל ברגל ימין עם ניצחון מוחץ 59:84 מול הפועל חיפה בהיכל מנורה מבטחים. אבל עכשיו הפנים קדימה למפגש הכפול ביורוליג מול מילאנו ו-וילרבאן בהמשך השבוע.
הצהובים מאוד התאכזבו מתצוגת הכדורסל במשחק האחרון ביורוליג מול הכוכב האדום בלגרד, ולכן החליטו להלביש למשחק אתמול דווקא את השחקנים שלא נכנסו לקצב, חלקם עקב פוסט קורונה, כמו ג'יילן ריינולדס, קינן אוואנס, קמרון טיילור ודריק וויליאמס, על מנת להתכונן בצורה טובה יותר לשני המשחקים השבוע באירופה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים מול הפועל חיפה
שחקני מכבי ת"א חוגגים מול הפועל חיפה
שחקני מכבי ת"א חוגגים מול הפועל חיפה
(צילום: עוז מועלם)
"זה די ברור לכולם כמה היה חשוב לנצח היום" אמר יפתח זיו, שקלע 12 נקודות, מסר 5 אסיסטים, חטף 4 כדורים וקלט 3 כדורים חוזרים. "באנו מוכנים, שיחקנו ביחד, הוצאנו את התוכנית משחק לפועל. אנחנו באמת רוצים להיות קבוצת הגנה, כמו שהכוכב האדום שיחקו מולנו. לשם אנחנו מכוונים. הפועל חיפה קלעו רק 59 נקודות, וזה אומר הרבה. מה שעשינו היום הגנתית, אנחנו רוצים לעשות בכל משחק".
זיו המשיך: "אנחנו לא משתמשים בקורונה כתירוץ, לא בגלל זה הפסדנו לכוכב, זה דברים שלוקחים זמן, ממשחק למשחק אני בטוח שנשתפר, אין יותר מדי זמן, אבל זה לוקח זמן אני מקווה שכמה שפחות".
2 צפייה בגלריה
יפתח זיו בפעולה
יפתח זיו בפעולה
יפתח זיו בפעולה
(צילום: עוז מועלם)
על עצמו, אמר זיו: "אני מרגיש שאני צריך להיכנס לעניינים. תקופת הסתגלות זה לא יום או יומיים, צריך עדיין להסתגל לשיטות משחק של המאמן וליצור כימיה בין כל הסגל. אני משוכנע שיהיה בסדר, אני יודע שאשתפר, זה אתגר ואני שמח על האתגר הזה"
מיד עם סיום המשחק הצהובים שמו את הניצחון בצד וכבר התחילו להתכונן לקראת הנסיעה. כל ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים בזה אחר זה נכנסו לעשות בדיקות קורונה לפני הטיסה לאיטליה. הקבוצה צפויה לקיים אימון מסכם בארץ ביום שני בצהריים ולאחר מכן בשעות הערב תמריא.