אליצור רמלה לא נמצאת בתקופה. זה לא רק ה-79:64 הביתי לנסיבה איידין ביורוקאפ, אלא יותר ההפסד המפתיע ביום ראשון האחרון - 88:79 למכבי אשדוד בליגת העל. מחר (רביעי, 17:45) החבורה של שירה העליון תרצה לחזור למסלול הניצחונות, כשתתארח בטורקיה אצל קייסרי, במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים ביורוקאפ לנשים.
זה יהיה קשה, בטח כשרמלה תחסר במשחק את אחת מכוכבות הקבוצה, קלסי מיצ'ל, ששברה את אפה במהלך ההפסד לאשדוד ותיעדר כחודשיים מהמגרשים. הקבוצה הישראלית עדיין ללא ניצחון העונה באירופה והיא יודעת שהפסד נוסף יחסל כמעט סופית את סיכוייה לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית. קייסרי הובסה גם היא על-ידי נסיבה, אך בשבוע שעבר רשמה 63:71 ביתי על פץ' ההונגרית.
2 צפייה בגלריה
מיצ'ל מול הייטאוור
מיצ'ל מול הייטאוור
תיעדר חודשיים מהמגרשים. מיצ'ל
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
2 צפייה בגלריה
שירה העליון במהלך פסק זמן
שירה העליון במהלך פסק זמן
משחק חוץ קשה בטורקיה. העליון
(עוז מועלם)
רמלה עדיין ללא ניצחון העונה באירופה והיא יודעת שהפסד נוסף יחסל כמעט סופית את סיכוייה לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית. קייסרי הובסה גם היא על-ידי נסיבה, אך בשבוע שעבר רשמה 63:71 ביתי על פץ' ההונגרית.
הכוכבת הגדולה של קייסרי היא ברוק וויליאמס, שהרשימה עם 18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים מול פץ' ומדורגת במקום ה-10 בטבלת קלעיות היורוקאפ עד כה העונה (22 נקודות בממוצע). כדאי לשים לב גם לסנטרית הליטאית (1.98 מ'), אגלה סבנטורייטה, שקלעה 13 נקודות בניצחון על ההונגריות.