כוכב מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין יעמוד לדין משמעתי באיגוד הכדורסל לאחר שזרק בקבוק לעבר אוהדי מכבי ראשון לציון, לאחר המשחק בין הקבוצות לפני כשבוע. תובע איגוד הכדורסל טל אור ממליץ על קנס של 35 אלף שקל והרחקה משני משחקים על תנאי.
במכתבו ציין התובע כי ווילבקין התנצל באופן רשמי על המקרה, וטען כי הגיב לפרובוקציה של אוהדי ראשל"צ. הוא הוסיף כי הוא ויתר שחקני הקבוצה נמצאים תחת לחץ גדול בשל הבידוד שבו הם מצויים. עצם זה שהשחקן הביע צער על מעשיו תעמוד לזכותו.
2 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
(צילום: עוז מועלם)
מוקדם יותר היום מכבי ת"א הודיעה כי טיילר דורסי ערך בדיקת קורונה ותוצאותיה היו שליליות. בעקבות כך הגארד, שהחמיץ את משחקי הקבוצה האחרונים, שב לאימונים ויוכל לקחת חלק במשחקי הפלייאוף (לא נרשם למפגש היום מול ראשל"צ).
כזכור, דורסי שהה ליד חולה מאומת בבניין בו הוא מתגורר, אחרי שהשניים ירדו יחד במעלית. גם מינהלת הליגה אישרה את חזרתו של הגארד למגרשים.
2 צפייה בגלריה
טיילר דורסי
טיילר דורסי
דורסי. חוזר לסגל
(צילום: ראובן שוורץ)
הודעת המועדון: "עקב חשד לחשיפה לחולה מאומת, מכבי תל אביב נקטה במשנה זהירות והעדיפה להכניס את טיילר דורסי לבידוד מניעתי. לא היה הכרח או כל הוראה ממשרד הבריאות. כעת, לאחר מעל שבוע עם בדיקת קורונה שלילית, טיילר ישוב להתאמן עם הקבוצה".
פורסם לראשונה: 13:57, 12.07.20