טל נתן מונה למאמנה של א.ס. רמת השרון. נתן (52), ששימש בשבע השנים האחרונות כמנהל האגף המקצועי לנשים באיגוד הכדורסל, נענה להצעת רמת השרון לאמן את הקבוצה, לה היה חשוב לצרף לשורותיה אישיות כדורסל מובילה להחזרת המועדון לצמרת כדורסל הנשים בישראל.
נתן אימן שנים רבות בליגת העל לנשים בכדורסל וזכה בתארים רבים, בין השאר בגביע עם מכבי רעננה ב-2001 ודאבל עם אליצור רמלה ב-2004. בנוסף, אימן בנבחרות הנשים של ישראל בכל הגילאים ובקיץ הקרוב יוביל את נבחרת העתודה לאליפות אירופה דרג ב' במקדוניה.
2 צפייה בגלריה
נתן (שני מימין). חוזר לקווים
נתן (שני מימין). חוזר לקווים
נתן (שני מימין). חוזר לקווים
(צילום: עוז מועלם)
הבעלים של רמת השרון, אלי רבי: "אני שמח מאוד לצרף את טל נתן לשורות המועדון. לנתן זכויות רבות ונסיון רב ואני בטוח שיתרום לנו רבות. חיפשנו מאמן שיתאים לרוח המועדון ולקבוצה הצעירה שבנינו. טל הוכיח כבר בעבר שהוא יודע למקסם ולקדם את יכולות השחקניות אותן הוא מאמן. אני מקווה ומאמין ששיתוף הפעולה בינינו ימצב את א.ס.רמת השרון במקום הראוי לה. אני חוזר להתמקד בניהול המועדון וטל נתן יעסוק בצד המקצועי".
נתן יהיה המאמן השלישי העונה ברמת השרון, קדמו לו נמרוד מיטל ואלי רבי, שעשה זאת באופן זמני. אתמול רמת השרון ניצחה בחוץ את מכבי רעננה 66:74 ומשחק הבכורה של נתן אצל האדומות יהיה בשבוע הבא מול המוליכה אליצור רמלה.
2 צפייה בגלריה
אלי רבי
אלי רבי
אלי רבי
(צילום: קובי אליהו, מינהלת הנשים)
ועדת הנשים של איגוד הכדורסל החליטה להמליץ על מינויו של המאמן הוותיק מוישל'ה ויינקרנץ לתפקיד המנהל המקצועי של אגף הנשים. ההמלצה תבוא לאישור הנהלת איגוד הכדורסל ביום רביעי ובמידה ותתקבל, ויינקרנץ יחליף, כאמור, את טל נתן. ויינקרנץ, שאימן בעבר את נבחרת הנשים של ישראל, ניהל לאחרונה מספר פרויקטים באיגוד.