לא עוצרת. הפועל ירושלים רשמה אתמול (שלישי) את ניצחונה העשירי ברציפות בכל המסגרות והעפילה לרבע גמר ליגת האלופות לראשונה מזה שלוש שנים. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' גברה 64:73 על דיז׳ון בצרפת, והיא במאזן של ארבעה ניצחונות לעומת הפסד אחד. במחזור שינעל את הסיבוב ביום רביעי הבא יתארחו האדומים בשטרסבורג בקרב ישיר על המקום הראשון ויתרון הביתיות.
הקבוצה היחידה ששחקניו של אלכסנדר דז׳יקיץ׳ הפסידו לה בטופ 16 הייתה דיז׳ון, ועוד הפסד במשחק ביתי בפיס ארנה. מאז אותו הפסד ב-25 בינואר האדומים לא הפסידו ויצאו לרצף הניצחונות הגדול שלהם, שכלל זכייה בגביע המדינה. אותו הפסד ביתי לדיז'ון ישב להם בראש גם בפתיחה אמש, אבל אז ירושלים התפקסה והתחילה לעשות בדיוק את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב כל העונה הזאת - ה-ג-נ-ה כשעצרה את דיז׳ון על 64 נקודות בביתה.
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים, זאק הנקינס, ספידי סמית', ליוואי רנדולף
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים, זאק הנקינס, ספידי סמית', ליוואי רנדולף
בירושלים יפעלו להאריך את חוזיהם. זאק הנקינס וספידי סמית'
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מי שקיבל את רוב המחמאות היה זה קאדים קרינגטון שברבע האחרון הצטיין עם 9 נקודות (17 סך הכל בכל המשחק), שתי שלשות והרבה קור רוח. מלבדו, בקבוצה ישנה שביעות רצון מאוד גדולה מספידי סמית׳ וזאק הנקינס, ועכשיו אחרי השלמת המשימה עם ההעפלה לרבע הגמר המשימה של ההנהלה והצוות המקצועי היא להאריך את החוזה של השניים.
"אנחנו שמחים מאוד", אמר עוז בלייזר בסיום. "זה היה משחק מאוד לא קל, מאוד אגרסיבי. לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו ואנחנו יודעים את זה, אבל אנחנו שמחים שעשינו את העבודה. אנחנו בטוחים שהמשחק הזה יעשה אותנו יותר טובים בהמשך, אני שמח שיכולתי להיכנס למגרש ולשנות קצת את המומנטום, להכניס אנרגיות ולעזור לקבוצה לנצח. עכשיו הפנים למשחק הבא, אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להיות יותר טובים, ונדאג שזה יקרה".

הפיינל פור יתקיים בארנה?

כל אחת מהעולות לשלב רבע הגמר יכולה להגיש בקשה להנהלת המפעל לאירוח אירוע הפיינל פור. בהפועל ירושלים כבר התחילו בהליך הגשת המסמכים לפיב״א, ונכון לעכשיו היא נחשבת למועמדת מובילה לאירוח האירוע במידה ותעפיל מרבע הגמר.
יש לציין שבקבוצה ממש לא מסתפקים בהעפלה לרבע הגמר, הם אומנם מאוד שמחים על כך שזה קרה אחרי שלוש שנים לא מוצלחות במפעל אבל גם ההנהלה וגם הצוות המקצועי מרגישים שזו השנה שלהם, בעיקר אחרי הזכייה בגביע המדינה ובעיקר בשל הכימיה הטובה שנבנתה בין סגל השחקנים לבין המאמן עם אווירה חיובית ורצון להצליח ביחד.