נבחרת הנוער של ישראל ניצחה היום (שני) 72:86 את שבדיה במשחק שנעל את שלב הבתים באליפות אירופה עד גיל 18. המשמעות היא, שהחבורה של שרון אברהמי סיימה במקום השני בבית 1, ותתמודד בשמינית הגמר מול קרואטיה, שסיימה במקום השלישי בבית 2. ישראל מסיימת את שלב הבתים עם שני ניצחונות והפסד בודד.
המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד, כאשר שני הרבעים הראשוניים הסתיימו בשוויון. ברבע השלישי התפוצצו הכחולים-לבנים על היריבה מסקנדינביה, וניצחו אותו 14:34. כאן למעשה נגמר הסיפור במשחק, כאשר הרבע הרביעי היה גארבג' טיים אחד ארוך, בו צימקו השבדים את הפער מעט, אבל לא באמת הצליחו לאיים על ישראל.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל עומר מאייר
שחקן נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל עומר מאייר
ריצה מדהימה של ישראל ברבע השלישי. עומר מאייר
(מתוך האתר הרשמי של פיב"א)
שחר דורון היה פשוט נפלא וסיים עם לא פחות מ-31 נקודות כשהוא מדייק ב-11 מ-19 מהשדה. דורון הוסיף 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. מלבדו עוד ארבעה שחקנים בכחול-לבן קלעו בספרות כפולות, כאשר אלון מיכאלי (11 נקודות ו-10 ריבאונדים) ועופרי נווה (12 ו-10) סיימו בדאבל-דאבל.
קלעו ישראל: שחר דורון 31 נקודות (11 מ-19 מהשדה), עופרי נווה 12 ו-10 ריבאונדים, אלון מיכאלי 11 ו-10 ריבאונדים, עומר מאייר (5 אסיסטים, 6 חטיפות) ואורי זיו כהן 10 כ"א, רועי אבנרי 8, יואב ויטלם ועיליי דולינסקי 2 כ"א. כן שותפו: רועי בכר, מקסים פילוננקו ואביב קוקוטק.