מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על מינויו של דורון פרקינס כעוזר מאמן לעונה הקרובה. הגארד הנהדר, שהיה בורג משמעותי בקבוצה הנפלאה שהגיעה עד גמר היורוליג ב-2011, עבד בשנים האחרונות באימון בברוקלין נטס ועסק גם בפיתוח שחקנים.
"מדהים לקבל את ההזדמנות לחזור למכבי. אני רוצה להודות למאמן יאניס ספרופולוס, להנהלה ולמועדון כולו", אמר פרקינס לאתר הרשמי של המועדון. "אני בא במטרה לעבוד קשה ולעזור לקבוצה להמשיך להצליח. זה כבוד עבורי לחזור ולהיות חלק ממכבי, לפגוש שוב את האוהדים ואת הקהילה הנהדרת בישראל. יאללה מכבי!".
3 צפייה בגלריה
דורון פרקינס
דורון פרקינס
שוב בישראל. פרקינס
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
דורון פרקינס
דורון פרקינס
פרקינס בימין במכבי ת"א כשחקן
(צילום: ראובן שוורץ)
במשך שנה וחצי, ועד לפני מספר חודשים, נמנה פרקינס על צוות האימון של ברוקלין נטס מה-NBA. זאת כמאמן במחלקת פיתוח השחקנים ובצוות הסקאוטינג למשחקים. בין היתר, עבד באופן אישי עם קווין דוראנט וקיירי אירווינג בחזרתם מפציעה. הוא אימן בקבוצה במסגרת ליגת הקיץ בלאס וגאס, שם הוא מתגורר כיום, ועוד קודם לכן אימן בקבוצת ה-G-League של ברוקלין, לונג איילנד נטס. הוא אף ייסד מחנות כדורסל באלסקה, שם נולד וגדל, לגילאי 8 עד 18.
פרקינס לבש את מדי מכבי בעונת 2010/11 לאחר שעבר ממכבי חיפה. באותה עונה הוא גם זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה בליגת העל, וזאת לאחר ששנה קודם לכן זכה בתואר ה-MVP של הליגה במדי הירוקים.
3 צפייה בגלריה
ספרופולוס
ספרופולוס
יש לו עוזר חדש. ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
בסוף חודש מרס 2011, במהלך משחק מספר 3 בסדרת ההצלבה מול קאחה לבוראל ויטוריה, פרקינס נפצע בברכו וקרע את רצועות הברך והמיניסקוס. הוא סיים את העונה בצורה אכזרית, בעוד הצהובים נעצרו רק בגמר שנערך בברצלונה מול פנאתינייקוס של ז'ליקו אוברדוביץ'.
לאחר שנה של שיקום, שיחק דורון פרקינס בקאנטו האיטלקית ואף באולימפיאקוס היוונית, כשבעונת 2012/13 הקבוצה מפיראוס זכתה באליפות היורוליג. הוא סיים את קריירת המשחק שלו בקוריאה הדרומית בשנת 2017, ומאז החל למעשה בקריירת אימון.