רגע לפני היישורת האחרונה של העונה, הפועל ת"א מחפשת אחרי שחקן חיזוק לקו האחורי. אם היא לא תספיק למצוא אחד כזה עד הדד-ליין האחרון לרישום ב-4 באפריל, אקס הפועל ירושלים, ג'יימס פלדין, עשוי להצטרף כזר השביעי.
כבר תקופה ארוכה האדומים מחפשים אחר רכז שיגיע כגיבוי במידה וג'ייקובן בראון לא יהיה כשיר (סובל מכאבים בכתפו). לאחרונה, פלדין הגיע להתרשמות בהפועל חיפה, אחרי שחזר מפציעה ארוכה, אבל בשל העובדה שלא עבר את הבדיקות הרפואיות שם, הוא לא הוחתם.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין
קדנציה נוספת בישראל? פלדין
(צילום: עוז מועלם)
פלדין (35, 1.93 מ') כבר היה אמור לטוס לארה"ב היום (רביעי) בלילה, אבל כששמע שהפועל ת"א מחפשת שחקן הוא ביקש להגיע להתרשמות ואף לקחת חלק באימונים. בשל הזמן הדוחק, האדומים לקחו את האופציה הזאת, אבל עדיין לא החתימו את פלדין על חוזה.
פלדין שיחק שנתיים בעבר בהפועל ירושלים והיה שותף לשתי זכיות בגביע עם עודד קטש. הקבוצה האחרונה בה שיחק הייתה פורטיטודו בולוניה האיטלקית, בה הוא רשם ממוצעים של 11.3 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים לערב.
2 צפייה בגלריה
נבן ספאחיה
נבן ספאחיה
יחזור לישראל. ספאחיה
(צילום: עוז מועלם)
הערב נקבעה יריבת הפועל ת"א בשמינית גמר היורוקאפ: ונציה האיטלקית, שתתארח בהיכל קבוצת שלמה למשחק בודד ומכריע ב-12 באפריל. מדובר בקבוצה שסיימה במקום השישי בבית המקביל עם מאזן של 9 ניצחונות לעומת 9 הפסדים, והשם המעניין לחובבי הכדורסל בארץ יהיה על הקווים שלה: נבן ספאחיה. אחד מכוכבי הקבוצה הוא מיטשל וואט, ששיחק בעבר בעירוני נס ציונה.