בעקבות ההפסד לקרשיאקה 98:87, שסיים הערב (שלישי) את העונה האירופית של הפועל ירושלים, מעמדו של אליאס קאנצוריס התערער. בקבוצה מהבירה שוקלים לבצע זעזוע כאשר הכוונה היא להחתים מאמן ישראלי עד סיום העונה. מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי הוא המועמד המוביל.
ירושלים הגיעה למשחק הערב כשהייתה תלויה בעצמה, וניצחון היה מוביל אותה לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. אולם היא אכזבה והמשיכה את היכולת הרעה שמאפיינת אותה בתקופה האחרונה. גם התקווה שטנריפה תעשה עבורה את העבודה נגוזה, כשזאת הפסידה לפרישטרי ביוון.
1 צפייה בגלריה
איליאס קאנצוריס
איליאס קאנצוריס
ישלם את המחיר? קאנצוריס
(צילום: אלכס קולומויסקי)
כאמור, הפועל ירושלים הגיעה למשחק הערב כשהיא נמצאת באחת התקופות הרעות שידעה בשנים האחרונות, וכשהיא במקום שביעי בליגת העל אחרי תבוסה משפילה ב-27 הפרש להפועל ת"א. יש לציין שרק לפני כחודש הירושלמים הוליכו את הבית בשלב הטופ-16 עם מאזן של 0:3, אבל הניצחון הבודד שהם היו צריכים על מנת להעפיל לשמונה הגדולות פשוט לא הגיע, והם מסיימים את העונה האירופית במקום השלישי בבית. כעת סופרת ירושלים חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, והיא עם ניצחון אחד בלבד בשמונת המשחקים האחרונים.
שריקות הבוז שספג המאמן היווני במהלך התבוסה להפועל ת"א המחישו עד כמה מתגעגעים בהפועל ירושלים לאלכסנדר דז'יקיץ'. מאז שהסרבי הקשוח עזב בשל המלחמה, הקבוצה נראית כמו צל של אותה מכונה הגנתית שמיררה בעונה שעברה את החיים לכל יריבה. מחבורה מלוכדת שרצה נהדר יחד הפכה הקבוצה לאוסף שחקנים אנמי.
כאמור, בעקבות המצב שוקלים בקבוצה לבצע זעזוע, על אף שלא ששים לצאת למהלך מאחר שכבר בוצע העונה שינוי על הקווים.