שנה שנייה ברציפות שהפועל ת"א מודחת ברבע גמר היורוקאפ. הערב (רביעי) זה היה כואב במיוחד. האדומים איבדו יתרון של 21 נקודות ונוצחו 94:89 בווילנה על-ידי בשיקטאש הטורקית.
"נכנסו למשחק הזה יוצא מן הכלל לפי איך שרצינו בתכנית המשחק, אבל אז התחילו תקלות", הודה בסיום המאמן המפסיד, דני פרנקו. "אם זו הפציעה של ג'ייקובן (בראון). וויל (קאמינגס) היה יוצא מהכלל, אבל במחצית השנייה היה לו קשה וגם לבר (טימור). צריך לתת קרדיט לבשיקטאש".
2 צפייה בגלריה
פרנקו
פרנקו
הפסד כואב. פרנקו
(צילום: נטלייה נונייז, הפועל תל אביב)
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א. לא יהיו בחצי הגמר
(צילום: נטלייה נונייז, הפועל תל אביב)
“אנחנו לוקים בחוסר פרופורציות מאז שעופר ינאי נכנס לקבוצה", המשיך פרנקו. "עניין הכסף השפיע. המלחמה ללא ספק השפיעה, אני חושב שהקבוצה הזאת עשתה לא מעט דברים מדהימים בתנאים קשים".
"חבל, זה מבאס נורא, אבל אין לנו מה לעשות. לא יעזור לנו להתבאס. עשינו עבודה טובה במחצית השנייה בכל מה שקשור לריבאונד, הם עשו סלים גדולים, גם שחקנים שהם לא קלעים. שחקנים לפעמים מתעלים במשחקים גדולים".
"בשיקטאש הייתה יותר אגרסיבית במחצית השנייה, מגיע לה קרדיט. הם חזרו בענק. זה המחיר שאנחנו משלמים על זה שהשחקנים לא במצב רוח טוב, לא מרוכזים ולא בכושר", הוסיף המאמן.
פרנקו סיכם: "כל מה שנגיד אחרי המשחק יישמע כמו תירוץ, אז זה לא רלוונטי. יכולנו לקחת את המשחק, היה לנו מאוד קשה ברבע האחרון אז כנראה שמי שניצחה הייתה צריכה לנצח".
בעלי הקבוצה, עופר ינאי, התייחס גם הוא להפסד ברשתות החברתיות: "מניצחונות נהנים, מהפסדים לומדים מפיקים לקחים. תודה לקהל שהגיע וחימם את הלב, תודה לקבוצה על עונה אירופית מרשימה. אחריות העל היא שלי, נמשיך לקבוע ציפיות גבוהות ונוודא שנעמוד בהן. רק התחלנו".