לאחר המהומה בסיום המשחק אתמול (ראשון) בו הפועל ירושלים ניצחה את הפועל ת"א 79:84 ברבע גמר גביע המדינה, בקבוצה מהבירה העמידו את קאדין קרינגטון בפני ועדת משמעת פנימית וקנסו אותו ב-10,000 דולר. בנוסף, הודיעו כי סוכם איתו שישתתף בפעילות הסברתית של הקבוצה בבתי ספר לטובת חיזוק ערכים ספורטיביים בקרב בני נוער.
מהפועל ירושלים נמסר כי הקבוצה "מבקשת להתנצל בפני הפועל ת"א על התקרית, ובטוחה כי מערכת היחסים הטובה בין המועדונים, המבוססת על כבוד הדדי, תישמר". המנהל המקצועי יונתן אלון הוסיף: "קאדין הבין שעשה טעות והתנצל עליה. עם זאת, מדובר בהתנהגות שאנחנו בהפועל ירושלים לא נקבל, ולכן החלטנו על צעד משמעתי הולם שיבטיח שמקרה כזה לא יחזור על עצמו".
1 צפייה בגלריה
קאדין קרינגטון
קאדין קרינגטון
קרינגטון. היה עצבני
(צילום: שלו שלום)
כזכור, קרינגטון נכנס לחדר ההלבשה של האורחת בארנה במטרה לריב עם ג'ון הולנד ובריאן אנגולה - ויצר מהומת ענק. בהפועל ת"א טענו שקרינגטון כבר אמר על הפרקט בזמן המשחק וגם בסיומו לשניים כי הוא יבוא לחדר ההלבשה שלהם בסיום - ובדיוק כך קרה. מנגד, בהפועל ירושלים טענו שקרינגטון התעצבן על מספר דברים שקרו במהלך המשחק שהוציאו אותו משלוותו כמו עבירות מכוערות ואמירות מסוימות.
שחקני הפועל ת"א שבדיוק היו בשיחת סיכום עם מאמנם דני פרנקו קלטו את קרינגטון וקמו לעברו, ובמקום התפתחה מהומה ענקית. מי שישר רץ לכיוון הבלגן היה כריס ג'ונסון שניסה לעצור את המתרחש. בהמשך גם יובל זוסמן הגיע למקום, ובר טימור צעק עליו: "מה אתה עושה? מה אתם עושים פה בכלל? תשלוט בשחקנים של הקבוצה שלך".
המקרה צפוי להגיע אל תובע האיגוד, זאת מאחר שיש סרטון שצולם ע"י הפועל ת"א מתוך חדר ההלבשה, כך שהתובע יוכל להתייחס למקרה ולהעמיד את השחקן לדין משמעתי בבית הדין של איגוד הכדורסל.
בהפועל ת"א זעמו על המקרה. "זה פשוט לא ייאמן ששחקן עושה את כל הדרך מחדר ההלבשה שלו עד החדר הלבשה של היריבה כדי להתחיל בלגן", אמרו בקבוצה, "הוא פשוט הגיע כדי להרביץ. הוא כבר אמר מלכתחילה שזה מה שהוא רוצה לעשות, הוא סימן להם עם היד שהוא יגיע לחדר ההלבשה כדי לסגור חשבון. איזה שחקן עושה דבר כזה? זה עוד לא קרה. איך אף שחקן מהקבוצה שלו לא חשב לעצור אותו לפני שהוא הגיע לחדר ההלבשה שלנו? זה בכל זאת הליכה של כמה דקות, אנחנו מצפים שמי שצריך להעניש אותו יעשה זאת".
מי שעוד התייחס לאירוע היה ג'ון הולנד: "אני לא יודע מה קרינגטון עשה, זה לא היה חכם בשבילו להיכנס לחדר ההלבשה שלנו. זה לא משהו שאתה עושה, אני לא חושב שהוא חשב שזה ייגמר בטוב. הוא לא יכול להיכנס לחדר ההלבשה שלנו ככה".

הנקינס: "יכולים להיראות אפילו טוב יותר"

והיה גם משחק אתמול, בסופו יכלו בהפועל ירושלים להכריז רשמית על יציאה המשבר עם ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה.
אחרי שני משחקים בהם עוזרי המאמן שי אולארצ׳יק ותיאודורוס ינאקופולוס בלטו על הקווים, אמש היה זה המנהל המקצועי, יונתן אלון, שנתן את הטון. מי שקיבל את רוב המחמאות היה זאק הנקינס, שאחרי פתיחת עונה מגומגמת הציג ערב אדיר עם דאבל-דאבל (18 נקודות ו-17 ריבאונדים).
"אנחנו יודעים מה קרה במשחק הקודם נגדם", אמר איש המשחק בסיום. "אמרתי לכם איזה קבוצה אנחנו. יש הרבה דברים שאנחנו מנסים לשפר, נתנו להם לחזור מפיגור דו ספרתי, אבל החזרנו את ההגנה שלנו ואת הזהות שלנו. אנחנו יכולים להיראות אפילו טוב יותר, אבל המשחק הזה מספר איזו קבוצה יש כאן".
פורסם לראשונה: 06:43, 01.04.24