עם מאזן זהה של שבעה ניצחונות ו-10 הפסדים, מכבי תל אביב תפגוש מחר את אלבה ברלין בגרמניה (חמישי, 21:00) במחזור ה-18 ביורוליג. אלבה, שתגיע בהרכב חסר בגלל פציעות ומקרי קורונה, ניצחה אתמול 91:95 את באסקוניה במשחק דחוי מאוקטובר.
המאמן יאניס ספרופולוס דיבר לקראת המשחק: "יש לנו מחר משחק מול קבוצה טובה מאוד. אני חושב שעצם העובדה שיש להם שחקנים חסרים (מול באסקוניה הופיעו שמונה שחקני רוטציה) רק תגרום לשאר השחקנים להתאחד ולשחק חזק יותר כדי לחפות על כך".
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
היווני המשיך: "אני לא מאמין שהם יצליחו להפתיע אותנו או אנחנו אותם. באיירן מינכן ניצחה את אלבה בפתיחת העונה ביורוליג אבל השבוע היא הפסידה לה בליגה. זה אומר שאלבה קבוצה טובה והשתפרה המון. לי חשוב שנהיה מוכנים מנטלית ונילחם, אם נהיה מוכנים אז אנחנו לא נופתע, וככה זה בכל משחק, לא רק מול אלבה".
"עכשיו כשאנחנו מתחילים את הסיבוב השני מאוד חשוב להילחם בכל משחק, ובסוף נראה מה יקרה. ראינו שאם אנחנו משחקים טוב אנחנו יכולים לנצח גם במשחקים קשים, כמו מול ברצלונה. אנחנו צריכים להביא את המקסימום בכל אחד מ-17 המשחקים שנותרו. אני מרוצה מאיך שאנחנו משחקים ומשתפרים, השחקנים הפצועים חזרו לקצב וכולם משחקים ביחד. אנחנו עוד יכולים להשתפר ויש לנו פוטנציאל טוב", הוסיף.
2 צפייה בגלריה
ג'ייסון גריינג'ר
ג'ייסון גריינג'ר
ג'ייסון גריינג'ר מאלבה
(צילום: EPA)
על הסגר: "אמרתי את זה כבר בעבר, זאת עונה שונה מאוד מאחרות. אנחנו רוצים לנצח ולזכות בתארים, אבל צריך להבין שזה לא קל לשחק בצורה הזאת. לפעמים שוכחים שאנחנו באמצע מגפה עולמית. אנחנו נכנסים עכשיו לסגר שלישי, אבל זה לא רק אצלנו, זה בכל מקום. אנחנו טסים ומסתכנים כדי לעשות את העבודה שלנו. העונה יותר זה חשוב עבור כולם להיות בטוחים, כן להתמודד על הפרקט, אבל קודם כל לשמור על הבריאות שלנו ושל המשפחות שלנו. ממה ששמעתי יש בישראל 8,000 נדבקים ביום וזה המון, אז עכשיו כולנו צריכים להיות אחראיים ולשמור על עצמנו. צריך לשמור על ההנחיות של הסגר וככה נוריד את מקרי ההדבקה לאפס""