עודד קטש הודיע בצהריים (ראשון) על הסגל הסופי (15 שחקנים) שיטוסו מחר ל'בועה' בוולנסיה לקראת צמד המשחקים של נבחרת ישראל במוקדמות יורובאסקט 2022 מול ספרד ופולין. ההפתעה הגדולה היא ניפויו של בר טימור.
גארד הפועל תל אביב, שהיה בסגל הרחב (19 שחקנים), לא יטוס כמו גם אדם אריאל וטי.ג'יי קליין (שיישאר באיטליה) הפצועים. מנופה נוסף הוא ספנסר וייס מהפועל באר שבע.
4 צפייה בגלריה
בר טימור
בר טימור
טימור. החלטה מפתיעה של קטש
(צילום: ראובן שוורץ)
4 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש. בחר את ה-15 שלו
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
סגל הנבחרת
סגל הנבחרת
הסגל המלא
(צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)
טימור חווה עונה נהדרת מבחינה אישית בהפועל ת"א עם ממוצע של 16 נקודות (45 אחוזים לשלוש), 2.7 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים ב-30 דקות. זה לא סוד שקטש מתקשה להכניס את הגארד לשיטה שלו, וכך היה גם בהפועל ירושלים, בה מצד אחד טימור שימש כקפטן, אך מנגד קיבל דקות מעטות - ובקיץ הצדדים החליטו על פרידה.
שאר השמות הם די קבועים בנבחרת, למעט נועם דוברת לו זה זימון בכורה בגיל 18, בן קרטר, נתנאל ארצי ורומן סורקין, שגם כן ישחקו לראשונה. ים מדר, שנבחר במקום ה-47 בדראפט האחרון, אך בפעם הקודמת שהיה בנבחרת סירב להיכנס בגארבג' טיים במשחק מול רומניה, נשאר בסגל ויטוס לספרד.
4 צפייה בגלריה
נועם דוברת
נועם דוברת
דוברת במדי נבחרת הנוער. יערוך בכורה בבוגרת
(צילום: FIBA.com)
הסגל המלא: גל מקל (קפטן), תמיר בלאט, יפתח זיו, ים מדר, נועם דוברת, גולן גוט, רפי מנקו, גיא פניני, נתנאל ארצי, נמרוד לוי, רומן סורקין, בן קרטר, תומר גינת, ג'ייק כהן ועידן זלמנסון.