הפועל חולון ממשיכה במאמציה למצוא מחליף לסטפנוס דדאס שעזב את המועדון עבור אא"ק אתונה. אחרי שהמועמדות של ג'אנמרקו פוצקו ירדה נכון לעכשיו מהפרק, בקבוצה מנסים לצרף את מאוריציו בוסקאליה (52).
המאמן האיטלקי עבד העונה בברשיה שסיימה במקום התשיעי ולא העפילה לפלייאוף. לאחרונה סיים את תפקידו אחרי שבעלים חדשים נכנס ופיטר לא פחות מ-37 עובדים.
2 צפייה בגלריה
מאוריציו בוסקאליה
מאוריציו בוסקאליה
מאוריציו בוסקאליה
(צילום: Fiba Photo)
בוסקאליה צמח מהליגות הנמוכות באיטליה. הוא החל לאמן כבר ב-1986 באיזור פרוג'יה קבוצות נוער ולאט לאט התקדם. בשנת 2010 הגיע לקדנציה שנייה בטרנטו, ותוך ארבע שנים העלה אותה מהליגה השלישית לליגה הראשונה.
ההצלחה של בוסקאליה לא הסתיימה שם. בעונת הבכורה של טרנטו בליגה הראשונה היא סיימה במקום הרביעי והבטיחה את הכרטיס ליורוקאפ. האיטלקי הוביל את קבוצתו עד לחצי גמר היורוקאפ ב-2015/16 ונבחר למאמן העונה במפעל.
2 צפייה בגלריה
המופע של אוהדי חולון לפני המשחק
המופע של אוהדי חולון לפני המשחק
אוהדי חולון. מי יאמן את הקבוצה?
(צילום: אורן אהרוני)
כמו כן, הוא העפיל פעמיים עם טרנטו לגמר הפלייאוף האיטלקי ב-2016/17 (הפסד לוונציה) וב-2017/18 (הפסד למילאנו). במאי 2019, אחרי תשע שנים במועדון, עזב בוסקאליה את טרנטו וחתם ברג'יו אמיליה.
במקביל, בוסקאליה גם מאמן את נבחרת הולנד מ-2019 איתה העפיל ליורובאסקט 2022 אחרי ניצחונות מרשימים במוקדמות, בין השאר על טורקיה וקרואטיה.