מכבי תל אביב מצאה את המחליף של נייט וולטרס וקרובה לצרף את רכז בורסאספור כריס ג'ונס (26, 1.88 מ'). האלופה הישראלית סיכמה כבר עם קבוצתו של השחקן על בייאאוט (סכום יציאה מהחוזה) בסך 100 אלף דולר, ממנו היא מנסה להימנע והוא יחתום לעונה אחת עם אופציה לאחת נוספת. ג'ונס ירוויח במכבי 300 אלף דולר.
הרצון של מכבי להשלים את העסקה עוד הערב נובע מסעיף בחוזהו של השחקן ומסתיים הלילה (שני) בחצות, לפיו הוא יכול להשתחרר לקבוצות יורוליג בתמורה לבייאאוט. נראה שכל התנאים למעברו של האמריקאי סוכמו ובשעות הקרובות העסקה תיסגר סופית, כשככל הנראה בסיום העונה תצא הודעה רשמית על הצטרפותו.
1 צפייה בגלריה
כריס ג'ונס
כריס ג'ונס
ג'ונס. יחתום?
(צילום: FIBA)
ג'ונס היה מועמד למכבי בחודש דצמבר האחרון בעקבות מכת הפציעות ממנה סבלה הקבוצה, אך בסופו של דבר זה לא הסתדר. יאניס ספרופולוס הודיע לאנשי המועדון כי הוא היה מעוניין מאוד בצירופו.
ג'ונס, בוגר אוניברסיטת צפון טקסס, העמיד העונה בטורקיה ממוצע של 15.3 נקודות ו-6.8 אסיסטים, לצד 1.9 חטיפות. קודם לכן שיחק שנתיים במונס הבלגית וברג'יו באזל השווייצרית.
למעשה, בעקבות הגעתו הצפויה של הרכז האמריקאי, הסגל של מכבי לעונה הבאה כמעט סגור וכולל את סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר, אלייז'ה בראיינט, טיילר דורסי, דורי סהר, יובל זוסמן, אנג'לו קלויארו וסנדי כהן כשיש מגעים גם עם ג'ון דיברתולומאו.
פורסם לראשונה: 14:03, 20.07.20