הפועל תל אביב ממשיכה לעבוד על בניית הסגל לעונה הבאה, ואין לה יותר מדי זמן. בקבוצה מתכננים לשוב לאימונים בעוד כשלושה שבועות ולהתכונן למוקדמות ליגת האלופות של פיב"א באמצע ספטמבר.
בימים האחרונים בודקים במועדון אפשרות לצרף את פורוורד הפועל ירושלים, נמרוד לוי, כמחליף של תומר גינת שעזב אחרי ארבע שנים למטרופוליטנס 92 הצרפתית.
2 צפייה בגלריה
נמרוד לוי
נמרוד לוי
מבוקש בהפועל ת"א. נמרוד לוי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
2 צפייה בגלריה
גולן גוט מטביע
גולן גוט מטביע
גם הוא עשוי לעבור לאדום. גולן גוט
(צילום: יאיר שגיא)
לוי, אחד השחקנים הישראלים הבכירים בשוק המקומי, מבוקש בעוד מספר קבוצות, אבל בהפועל מקווים כי העובדה שהם משחקים במפעל אירופי לצד הצעה כספית טובה תצליח להנחית את הפורוורד בהיכל קבוצת שלמה.
כמו כן, בקבוצה מחכים לראות האם ירושלים תממש או תוותר על האופציה שיש לה עד יום רביעי בחצות להארכת החוזה של הקפטן בר טימור. במידה שי-ם תוותר על טימור, האדומים ינסו לצרפו. גם בגזרת גולן גוט עדיין מעניין, וקבוצתו של יאניס קסטריטיס לא ויתרה עליו.
יחד עם זאת, קשה להאמין שהשלושה יגיעו יחד למועדון, גם אם הפועל ת"א תצליח להשתחרר מחוזהו של חואקין שוכמן שיעזוב לקבוצה אחרת, מכיוון שמדובר בשחקנים יקרים מאוד ולקבוצה לא יהיו את המשאבים לשלם להם ולהנחית גם ארבעה זרים איכותיים.

אייזנדורף הושאל להרצליה

הפועל ת"א החליטה להשאיל לעונה נוספת את הפורוורד אייזאה אייזנדורף (24, 1.98) לבני הרצליה. המתאזרח היה חלק חשוב בהעפלה של השרונים לליגת העל והעמיד ממוצע של 11.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק, כשהוא מדייק ב-37 אחוזים מחוץ לקשת.
"יש לי חיבור מיוחד עם הקהילה בעיר, ואני מתרגש לקראת שיתוף הפעולה עם שרון דרוקר. אני אמשיך לעבוד קשה ואעשה כמיטב יכולתי כדי לתרום לקבוצה במטרה שנעשה עונה מוצלחת ומהנה", אמר אייזנדורף אחרי החתימה. דרוקר הוסיף: "שמח שאייזאה ממשיך בקבוצה, הוא שחקן מסור וחיובי שמכיר את המערכת ויעזור לנו בעונה הקרובה".