שני אנשי נבחרת ישראל בכדורסל שתוצאות בדיקת הקורונה שלהם בבועה בפולין חזרו הבוקר חיוביות, נבדקו שוב - והפעם קיבלו תוצאה שלילית. באיגוד ביקשו שלא לפרסם את שמות הנדבקים ואף לא מסרו פרטים אם מדובר באנשי צוות או שחקנים.
אתמול בנתב"ג, עוד לפני שהטיסה לפולין המריאה, התברר שבן משפחתו של סנטר הנבחרת עידן זלמנסון חיובי לנגיף וכדי לא לקחת סיכונים, הוא לא עלה עם שאר המשלחת לטיסה.
1 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
מאמן הנבחרת עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)
בנבחרת חושדים שהבדיקה יצאה חיובית בטעות (false positive), ולכן שני השחקנים עברו בדיקה נוספת. מחר הם יעברו בדיקה נוספת ומכריעה. בכל מקרה, עוד לפני הטיסה לפולין, כל אנשי הנבחרת עשו חיסון שני נגד קורונה, כך שלמעשה לא יכולה להיות התפרצות משמעותית בתוך הנבחרת עצמה. עם זאת, מי שהתחסן ובכל זאת נמצא חיובי - עדיין יכול להדביק אחרים. לכן, אם בכל זאת השניים יימצאו חיוביים, הם לא יוכלו להשתתף בצמד המשחקים מול רומניה וספרד. ייתכן אף שלא יוכלו לחזור לישראל יחד עם הנבחרת, אלא להישאר בפולין עד שייצאו שליליים בשתי בדיקות קורונה.
נבחרת ישראל אמורה לפגוש ביום שישי את רומניה למשחק שהוא בעיקר לפרוטוקול לאחר שכבר הבטיחה את העפלתה לאליפות אירופה. ביום ראשון מחכה לשחקנים של קטש נבחרת ספרד.
אגב, גם אחד משחקני נבחרת פולין התגלה כחיובי לנגיף - וגם הבדיקה החוזרת שלו חזרה שלילית.
פורסם לראשונה: 10:19, 16.02.21