הפועל חולון תעלה מחר (רביעי, 19:30) למשחק החשוב ביותר בתולדותיה במסגרת אירופית, כשתתארח אצל שולה הצרפתית במחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות.
אחרי חמישה מחזורים הסגולים מדורגים במקום הראשון, והם יודעים שניצחון על שולה יבטיח להם גם את ההעפלה וגם את המקום הראשון בבית 3. כזכור, בשלושת הקמפיינים הקודמים שלה במפעל, חולון לא הצליחה להעפיל שלב.
2 צפייה בגלריה
האריס בפעולה
האריס בפעולה
האריס נגד שולה בסיבוב הראשון
(צילום: ראובן שוורץ)
גם במקרה של הפסד הסגולים עשויים לעלות לטופ 16, אבל אז כבר לא יהיו לגמרי תלויים בעצמם כאשר למשחק המקביל בין צמוקי מינסק לאא"ק אתונה תהיה השפעה.
חולון הגיעה לשולה אמש אחרי מסע ארוך שכלל טיסה לפריז ומשם המשיכה בנסיעה באוטובוס שנמשכה חמש שעות. כריס ג'ונסון ומקסים דה זאו, שנפצעו במשחק הליגה הבלקנית מול הפועל תל אביב, חזרו להתאמן ויעמדו לרשותו של סטפנוס דדאס. ריצ'רד האוול (ברך) ויוגב אוחיון (קרסול) הצטרפו אמנם למסע, אבל לא ייקחו חלק בהתמודדות.
2 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
דדאס. משחק על כל הקופה
(צילום: ראובן שוורץ)
"מדובר במשחק מאוד מיוחד עבורנו", אמר סטפנוס דדאס. "אנו נמצאים מרחק 40 דקות מיעד היסטורי. מגיעים עם ביטחון מלא ובאווירה טובה כדי לנצח את שולה בבית שלה ויודעים שיהיה משחק קשה. נעשה כמיטב יכולתנו כדי לגרום גאווה לאוהדים שלנו פעם נוספת".
גיא פניני הוסיף: "הגענו למשחק האחרון במצב שהכל תלוי בנו, נעשה וניתן את הכל כדי לא לפספס את ההזדמנות לעלות. חשוב מאוד שנשחק חכם ואגרסיבי, ונביא את האיכויות שלנו לידי ביטוי".