אופוריה צהובה במונאקו בעקבות הניצחון אמש (שלישי) 67:79 במשחק מספר 1 במסגרת רבע גמר היורוליג. כ-200 אוהדים הגיעו היום לבית המלון בו שוהה מכבי ת"א, וליוו את השחקנים ביציאתם אל האימון לקראת משחק מספר 2 שיתקיים מחר (21:15).
האוהדים חיכו מעל לחצי שעה מחוץ לבית המלון, ולאורך כל הזמן צבעו את הרחוב בצהוב (גם באמצעות אבוקות) ועודדו את השחקנים בשירי עידוד, כשמדי פעם אחד השחקנים מציץ מהחלון ומשלהב אותם. במכבי החליטו לקיים את האימון הפעם באולם מחוץ למונאקו - בעיירה בשם קארוס שנמצאת צפונית לניס ובמרחק 45 דקות נסיעה ממונאקו. הסיבה: להוריד לחץ מהשחקנים, כמו גם, בגלל החשש מריגול מטעם הקבוצה המארחת.
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א מלון שחקנים מונאקו
מכבי ת"א מלון שחקנים מונאקו
חגיגה צהובה מול הסעת השחקנים
(צילום: אפרת עמורבן)
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א אוהדים מול מלון השחקנים מונאקו
מכבי ת"א אוהדים מול מלון השחקנים מונאקו
והיו גם רימוני עשן
(צילום: אפרת עמורבן)
"יש הרבה מחשבות עם לא הרבה שעות שינה", אומר היום קטש לקראת האימון. "אנחנו מנסים לעשות כמה שיותר התאמות, לצד זה שאי אפשר לשנות יותר מדי בזמן כה קצר. הקהל היה מאוד מרגש אתמול, מתחילת העונה הם נותנים לנו את ההרגשה המיוחדת הזאת. יש למונאקו סגל מאוד גדול, למשל בגארדים הם יותר ארוכים מאיתנו. להרבה שחקנים שלהם הייתה חלוקת דקות יותר טובה מאשר לכמה שחקנים אצלנו. אני לא חושב שהסגל שלנו יותר עמוק משלהם. לא צריך לדאוג להם לגבי העומק".
רומן סורקין: "שמחנו אתמול, זה ניצחון חשוב בשבילנו אבל יש עוד סדרה ארוכה. אנחנו צריכים להישאר צנועים ורעבים. אנחנו צריכים לבוא עם אותן האנרגיות וננסה לקחת עוד משחק".