הפועל חולון נפרדה הבוקר (שלישי) ממאמנה גיא גודס, שעמד על הקווים בשתי העונות החולפות. מאמצע העונה נרשמה "אווירת מיצוי" בין המאמן להנהלת הקבוצה, ולמרות שזכה לגיבוי בשל ההישגים אותם הביא למועדון, כבר עם ההדחה המוקדמת באירופה, דובר על כך שבתום העונה גודס יעזוב. המאמן עצמו אגב סיפר בפברואר בראיון ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet על רצונו לאמן בעונה הבאה בחו"ל. מי שצפוי להחליפו על הקווים הוא מי ששימש כעוזרו ונמצא בחולון חמש שנים - עמית שרף.
גודס הגיע לחולון באמצע עונת 2021/2022, מיד עם סיום תפקידו כמאמן במכבי ראשון לציון, כאשר החליף את מאורציו בוסקאליה באמצע סדרת הפלייאין נגד בשיקטאש הטורקית. את סוף העונה ההיא כולם זוכרים' כאשר חולון הגיע עד לפיינל פור ליגת האלופות של פיב"א והודחה בחצי הגמר. חודש לאחר מכן חולון זכתה באליפות המדינה כאשר גברה 0:2 על בני הרצליה בסדרת הגמר.
1 צפייה בגלריה
גודס
גודס
נפרד מחולון. גודס
(צילום: FIBA PHOTOS)
העונה הזו הייתה פחות טובה עבור גודס וחולון בכלל למרות שהקבוצה עמדה ביעד שהציבה לעצמה והגיעה עד לחצי גמר הפלייאוף (שם הפסידה 2:0 למכבי ת"א). "מועדון הכדורסל הפועל חולון מבקש להודות לגיא גודס, מאמן הקבוצה בשנה וחצי האחרונות עם סיום תפקידו", נכתב בהודעת המועודן הרשמית. "לנצח יהיה שמור לגיא מקום של כבוד בדפי ההיסטוריה של המועדון. אנו מאחלים לגיא הצלחה רבה בהמשך דרכו ומאמינים שדרכנו עוד ייפגשו בעתיד".
מי שאמור לעמוד על הקווים במקומו ולבנות את הקבוצה הוא עמית שרף, שנמצא במועדון כבר מעונת 2018/2019. שרף שימש כעוזר מאמן של דן שמיר, שרון דרוקר, סטפנוס דדאס (אותו החליף כמאמן ראשי בתקופת הקורונה), בוסקאליה וגודס.