אליצור חולון כבר הודחה במוקדמות ואליצור רמלה נותרה הנציגה היחידה של כדורסל הנשים הישראלי העונה באירופה. החבורה של שירה העליון שובצה כבר בשלב הבתים של היורוקאפ ותחל את מסעה האירופי מחר (רביעי, 19:00) בהונגריה כשתתארח אצל פץ'.
רמלה הקדימה את יציאתה להונגריה כדי להתאים את עצמה למערך הטיסות המצומצם של של אל-על עקב מגיפת הקורונה ומגיעה בסגל מלא, שעבר מתיחת פנים גדולה בקיץ.
2 צפייה בגלריה
שירה העליון
שירה העליון
משחק חוץ לא פשוט. העליון
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
2 צפייה בגלריה
אליצור רמלה
אליצור רמלה
פותחות עונה אירופית. שחקניות אליצור רמלה
(צילום: עמוד הפייסבוק של מינהלת ליגת העל לנשים)
אליסון הייטאוור עברה למכבי אשדוד, בטניג'ה לייני וטיפאני מיצ'ל עזבו והעליון צירפה שלוש זרות חדשות. קלסי מיצ'ל (בת דודתה של טיפאני, למי ששואל), אמה קאנון (ששיחקה בעבר ברמת השרון) וגלורי ג'ונסון, שתשחק ביורוקאפ על תקן בוסמנית עקב האזרחות המונטנגרית בה היא מחזיקה.
הסגל הישראלי כולל את נופר שלום, גילי אייזנר, מרים חנון, אליסה בארון, קורטני דאגלאס, אופיר אליהו ומאי נשר. אייזנר (20, 1.78 מ') הגיעה הקיץ לרמלה אחרי שלוש שנים מוצלחות בהפועל ראשון לציון, שם קיבעה את מעמדה כאחת השחקניות הישראליות הבכירות בליגה. בעונה שעברה, אגב, העמידה ממוצעים של 11.8 נקודות, 5 ריבאונדים ו- 6.2 אסיסטים. דבר לא מובן מאליו עבור שחקנית כחול-לבן.
מהעבר השני, פץ' מתאמנת כבר מאז חודש אוגוסט ורשמה עד כה שישה ניצחונות בכל המסגרות (ליגה ויורוקאפ). במוקדמות המפעל האירופי עברה את לפקאדה היוונית עם שני ניצחונות - 63:80 בחוץ ו-64:72 ביתי. אחת הכוכבות שלה היא צ'לסי נלסון, אקסית הפועל ראשון לציון. עוד בבית הישראלי איידין וקייסרי הטורקיות.