בעקבות חששות של אוהדי הפועל ירושלים ברשתות החברתיות לגבי סגל השחקנים לעונה הקרובה, החליט אחד מבעלי הקבוצה, אייל חומסקי, לפרסם פוסט בפייסבוק על מנת להרגיע את הרוחות.
"תחילה אשתף אתכם בעניין התקציב. אני לא אסתיר שעברנו עד עכשיו קיץ מאתגר ולא פשוט", כתב חומסקי בפוסט. "קיץ שנעשו בו מאחורי הקלעים מהלכים אינטנסיביים לאורך תקופה ארוכה על מנת להבטיח את עמידותה הכלכלית של הפועל. אני שמח לבשר שהמהלכים נשאו פרי ולא תהיה כל ירידה בתקציב לעומת השנים האחרונות. המהלכים שנעשו, יצרו מציאות בשוק השחקנים, שמאפשר לנו להתחרות על שחקנים ברמת כדורסל שלא נופלת ואף עולה, על כאלה שמאוד אהבנו לראות בארנה בשנים האחרונות. אנחנו ממשיכים לכוון הכי גבוה שאפשר. כדי לחדד את הדברים, הפועל לא הולכת לעונה פיננסית ואנחנו נשקיע כל שקל שאנחנו יכולים כדי לבנות קבוצה איכותית, לוחמת ומחויבת שתסב לכולנו גאווה".
2 צפייה בגלריה
אייל חומסקי, גיא הראל
אייל חומסקי, גיא הראל
"עדיף לחכות בסבלנות". חומסקי לצד גיא הראל
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
חומסקי בטירוף
חומסקי בטירוף
"נשקיע כדי לבנות קבוצה איכותית, לוחמת ומחויבת". חומסקי
(צילום: ראובן שוורץ)
חומסקי הוסיף: "מבחינה מקצועית, אני מבין שזה נראה למי שמביט מהצד, שלא קורה כלום. אבל אני מבטיח לכם שמתחת לפני השטח, הצוות המקצועי עובדים קשה מאוד כדי למצוא את השחקנים המתאימים לשיטה ולרוח המועדון. אחד הלקחים המרכזיים שלנו מהעונה שעברה הוא שעדיף לחכות בסבלנות עד אשר נמצא את השחקנים האיכותיים והמתאימים ביותר. היעדים שלי למועדון לשנה הקרובה לא השתנו: לזכות באליפות, בגביע ובליגת האלופות".
חומסקי פנה גם לאוהדים: "כאחד שחי ביציעים יחד אתכם, חשוב לי לומר שכל אחד ואחת מכם חשובים לי באופן אישי ולהפועל כמועדון. עברנו יחד רגעים מדהימים שלא נשכח לעולם לצד רגעים לא פשוטים שגם הם חלק מהזהות המיוחדת שלנו כאוהדי הפועל. אני תמיד יודע שאתם הנכס הכי גדול של המועדון הזה ואין דבר שאני רוצה יותר מלראות את הארנה מלאה ולשמוע אתכם שרים להפועל שלנו".