"יהיה מאוד קשה, כי הם ינסו להשיג ניצחון ראשון ביורוליג ויגיעו עם כל השחקנים שלהם. נצטרך להיות מרוכזים על מנת לא להיות מופתעים, ואני לא אוהב הפתעות". כך אמר היום (שני) מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (21:05) נגד ז'לגיריס קובנה במחזור השישי ביורוליג.
הצהובים (מאזן 2:3) יגיעו אחרי הניצחון 73:77 על פנאתינייקוס ואחרי שהביסו 80:104 את הפועל ירושלים בליגה בשבת האחרונה. ספרופולוס מרגיש בטוח: "נהיה מוכנים לקראת המשחק ונראה בו את האיכות שלנו. נילחם על כל כדור ונשחק הגנה חכמה. יש להם שחקנים חכמים ונצטרך גם אנחנו לשחק בחכמה. אני גם מקווה שיעמוד לרשותנו סגל מלא".
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(צילום: אורן אהרוני)
ספרופולוס הוסיף: "בכל יום השחקנים המנוסים שלהם יכולים להציג משחק נהדר וראינו את זה מול אולימפיאקוס ובאיירן מינכן. יש להם גם חיזוק של שני שחקנים (עמנואל מודיאיי ויאניס סטרלניקס) שחוזרים מפציעות. נצטרך לשחק קודם כל הגנה טובה כדי לא לתת להם להיכנס לקצב, אבל גם בהתקפה נצטרך למצוא את האופציות הטובות ביותר".
המאמן היווני התייחס ליריבה: "זה משחק מאוד מסובך. כולם אולי חושבים שהם במצב לא טוב אחרי חמישה הפסדים ושאנחנו ננצח. זאת לא האמת, כל משחק ביורוליג הוא קשה, כל משחק מצריך מכל השחקנים להיות מוכנים מנטאלית ולעשות את הטוב ביותר ברמה הכי גבוהה".
2 צפייה בגלריה
ריינולדס וסורקין חוגגים
ריינולדס וסורקין חוגגים
רומן סורקין עם ג'יילן ריינולדס
(צילום: אורן אהרוני)
על רומן סורקין אמר ספרופולוס: "הוא צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע, כי כל הדיבורים עליו מסביב יכולים לפגוע בו. הוא צריך להישאר צנוע, להמשיך ללמוד ולעבוד קשה וזה מה שהוא עשה עד עכשיו. הוא התחיל לשחק טוב, הוא בתוך תהליך כדי להיות יציב ולתת הופעה טובה בכל ערב. הוא עוד ימשיך להשתפר משבוע לשבוע".