הפועל ת"א התאוששה אמש (רביעי) מההפסד להפועל ירושלים שהוביל להדחה מוקדמת והכואבת ברבע גמר גביע המדינה כשרשמה ניצחון שני העונה על פריז באסקט, הפעם עם 79:95 קליל בבית. הניצחון שלח את האדומים למקום השלישי בטבלת בית 2 ביורוקאפ עם מאזן של שבעה ניצחונות לעומת 4 הפסדים.
לעומת המשחק מול הפועל ירושלים בגביע, הפעם האדומים הצליחו להגיב טוב יותר התקפית ובעיקר היו יותר מרוכזים, אגרסיביים ואנרגטיים. מי שספגו את רוב האש אחרי ההפסד היו ג׳ורדן מקריי וג'ייקובן בראון, שנתפס כמנהיג של הקבוצה. הפעם, השניים הגיבו בצורה הטובה ביותר לביקורות כשמקריי סיים עם 17 נקודות ובראון התקרב לטריפל-דאבל עם 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-16 אסיסטים.
3 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ת"א
ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ת"א
חזר לעצמו. בראון
(צילום: יאיר שגיא)
הפועל ת״א עלתה ליתרון משמעותי כבר בשלב מוקדם כך שבראון היה אמור לרדת מהפרקט מוקדם יותר על מנת לקבל מעט מנוחה, אבל בסופו של דבר הוא שיחק כמעט 33 דקות. אחת הסיבות לכך הייתה הרצון שהוא יגיע לטריפל דאבל המיוחל אחרי שכבר השווה את שיא כל הזמנים של היורוקאפ באסיסטים. אגב, בראון עצמו כלל לא הבין שהוא מתקרב לטריפל דאבל ועודכן על כך על ידי אנשי הספסל רק כשלוש דקות לסיום. "לא ידעתי, ואז שכבר עדכנו אותי היה לי אפילו יותר קשה לקחת את שני הריבאונדים האלה", הסביר בראון בסיום.
מאמן הקבוצה, דני פרנקו, אמר בסיום: "המשחק הזה משמח אותי, כי זה מראה שאנשים לוקחים ללב, זה מראה שאנשים לוקחים אחריות על עצמם. אנחנו לא יותר טובים מפריז ב-25 הפרש, כדורסל זה המון משחק מנטאלי. הם הגיעו אחרי ניצחונות גדולים, באו לארץ עשו טיול לירושלים, ואולי מישהו בירושלים אמר להם 'יהיה לכם קל במשחק', אז הם באו לפה ונגמר מה שנגמר.
"שמנו את המשחק מול ירושלים מאחורינו", המשיך פרנקו. "הקבוצה הזאת לא הוקמה כדי להגיע למשחק אחד כזה או אחר, היא הוקמה בשביל להתמודד על תארים, לא ניצחת באחד, אז אתה הולך הלאה אל הבא בתור, חבל שזה קרה, אבל אף אחד לא יושב פה ובוכה על זה, אנחנו ממשיכים קדימה".
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א בכדורסל
אוהדי הפועל ת"א בכדורסל
אוהדי הפועל ת"א אמש
(צילום: יאיר שגיא)
3 צפייה בגלריה
קבוצת הרכישה האמריקאית של הפועל ת"א עם מתן סימן טוב
קבוצת הרכישה האמריקאית של הפועל ת"א עם מתן סימן טוב
קבוצת הרכישה האמריקאית של קבוצת הכדורגל במשחק אמש
(צילום: יאיר שגיא)
השחקנים יקבלו היום מנוחה ומחר כבר יתחילו להתאמן לקראת המשחק הקרוב שלהם ביום ראשון בדרייב אין מול היריבה העירונית, מכבי ת״א. בניגוד לעונה שעברה בה האדומים הצליחו לרשום ארבעה ניצחונות מול הצהובים, כולל ניצחון במשחק מכריע בחצי גמר גביע המדינה, הפעם הם כבר סוחבים איתם שני הפסדים - הראשון בגמר גביע ווינר והשני בליגה בהיכל מנורה מבטחים.