סוער בחולון, ולא רק בגלל מזג האוויר. ההפסד אתמול 65:63 להפועל ירושלים בבית במסגרת המחזור השני של שלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, היה ההפסד השלישי של הקבוצה במאני טיים בתקופה האחרונה, כשהוא התווסף לכניעה לשטרסבורג אחרי שתי הארכות (112:110) ולהדחה מהגביע על ידי הפועל חיפה (80:78). הקבוצה של גיא גודס עם שני הפסדים בשני משחקים בשלב הטופ 16, מה שכמובן מרחיק אותה מאוד משלב הטופ 8, אליו עלתה בשתי העונות הקודמות.
מספר אוהדים חיכו מחוץ ליציאת השחקנים ודרשו לדבר עם גודס. המאמן יצא מיציאה צדדית במה שזכה לכינוי "הברחה סודית" על ידי אחד המלווים. במועדון זוכרים לגודס את העונה שעברה, שכזכור הסתיימה עם אליפות והעפלה לפיינל פור בליגת האלופות, ולכן מעמדו לא יפגע העונה, אם כי היו כאלה במועדון שדרשו לפטרו מידית.
3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
מעמדו לא יפגע העונה. גודס
(צילום: יאיר שגיא)
כריס ג'ונסון, שקלע 18 נקודות, לא הסתיר את אכזבתו: "זה הפסד קשה בבית. הגענו למשחק בידיעה שהם קבוצה הגנתית טובה, אחת מקבוצות ההגנה הכי טובות בליגת האלופות, והם הגבילו אותנו ל-63 נקודות. הם עשו עבודה טובה בללחוץ את הכדור ולעייף את הגארדים שלנו. צריך להוריד בפניהם את הכובע, הם נלחמו קשה והשיגו את הניצחון".
על כך שמדובר בהפסד ביתי השיב ג'ונסון: "זה קשה במיוחד בבית עם האווירה. חשבתי שעשינו עבודה טובה בהגנה והתקשינו קצת בהתקפה, אבל זה חלק מהמשחק והמאמן אמר לנו בחדר ההלבשה לאחר המשחק שנותרו לנו עוד ארבעה משחקים, כך שאנחנו חייבים לשמור על ראש מורם ולא לברוח מהאתגר. אנחנו פשוט צריכים לבוא מוכנים לסוף השבוע הקרוב ולהיות מוכנים לדיז'ון בשבוע הבא".
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון
"זה קשה במיוחד בבית עם האווירה". אוהדי הפועל חולון
(צילום: יאיר שגיא)
לפני ההמראה לצרפת במחזור השלישי בשלב, אותו תשחק חולון ביום רביעי הבא, היא תצא למשחק חוץ קשה בדרייבאין נגד הפועל ת"א בשבת (19:30). כזכור, הפועל ת"א ניצחה את אלופת המדינה לפני כחודשיים במשחק שנערך בטוטו-חולון.

חגיגה אדומה

בצד של המנצחת השתחרר הרבה לחץ הודות לניצחון. שחקני הקבוצה חגגו עם האוהדים במשך דקות ארוכות אחרי סיומו. חלק מהסגל של ירושלים היה חולה בשבוע האחרון, בעיקר שחקנים ישראלים, ולכן בין היתר עוז בלייזר לא שותף אתמול
קאדין קרינגטון, שקלע 16 נקודות כולל את סל הניצחון, אמר: "במחצית הראשונה לא עשינו את הדברים שרצינו לעשות וזה היה קשה עבורנו. במחצית השנייה נשארנו במשחק ואפילו נקלענו לפיגור, אבל נשארנו יחדיו, השגנו כמה עצירות גדולות וקלענו כמה סלים גדולים בסוף. זה ניצחון גדול עבורנו בגלל שהפסדנו בשבוע שעבר לדיז'ון ועם הניצחון הזה שמנו את עצמנו בפוזיציה שבה אנחנו רוצים להיות. ההגנה שלנו זו דרך הפעולה שלנו ואנחנו מדברים על זה בכל יום. אנחנו יכולים לקלוע אבל ברגע שבו אנחנו משיגים עצירות הגנתיות אני חושב שאנחנו במיטבנו".
3 צפייה בגלריה
קאדין קרינגטון שחקן הפועל ירושלים
קאדין קרינגטון שחקן הפועל ירושלים
קרינגטון שחקן ושחקני הפועל ירושלים חוגגים עם האוהדים בסיום
(צילום: יאיר שגיב)
על הקליעה שלו שניצחה את המשחק הוסיף: "זה הרגיש טוב, אני אוהב לשחק כאן הייתי כאן עם דיז'ון בשנה שעברה בדרך לפיינל 8 הייתה אווירה נהדרת. אני חושב שהאוהדים שלנו היו נהדרים והם עזרו לנו להישאר במשחק. מגיע להם קרדיט".