אכזבה במכבי ת"א לאחר ההפסד הערב (שישי) 95:89 לאולימפיאקוס במסגרת המחזור ה-21 ביורוליג. הצהובים פתחו היטב ואף הוליכו בפער דו ספרתי במהלך הרבע הראשון, אך נעלמו ברבע השני ומצאו את עצמם מהר מאוד בפיגור, שהלך וגדל. רומן סורקין היה מצוין וסיים עם 23 נקודות, אך ווייד בולדווין היה לא טוב והחבורה של קטש לא הצליחה לחזור למשחק. סאשה וזנקוב הוליך את קלעי המנצחת עם 23 נקודות.
מאמן מכבי ת"א עודד קטש התייחס תחילה לפיגוע בירושלים בו נרצחו שבעה: "שמענו הרגע על הפיגוע ואנחנו המומים וכואבים. אלה הדברים האמיתיים משחק כדורסל מתגמד ברגעים כאלה".
1 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש
(צילום: EPA)
על המשחק עצמו אמר: "ההרכב שפתחנו איתו עבד לנו טוב אבל אחרי זה שהחלפנו רוטציה זה פחות הלך, גם וויד שיש עליו הרבה עומס הוא צריך לקבל הרבה החלטות. בשביל לנצח כמו קבוצה אוליפיאקוס צריך להיות באמת עקבי. גם זה כיבה אותנו אפשר היה להרגיש את השפת גוף על הספסל ודיברנו על זה אנחנו צריכים ללמוד מזה. היו כמה דברים שעשינו טוב, אבל הרבע השני היה הפוך מתוכנית המשחק שלנו זו הייתה התפרקות מנטלית ואנחנו חייבים ללמוד מזה".
על המשך הדרך: "צריך להרים את הראש. וצריך להכניס שחקנים למשחק ולקבל את לורנזו בחזרה. אני אוהב את הדרך שבא עלינו והתחרינו, אהבתי את התגובה שלנו במחצית השנייה אבל שיחקנו מול קבוצה מאוד מאומנת עם הרבה כלים וגודל, ולא היינו מספיק חדים בשביל לעצור אותם".