נועם דוברת, הכישרון הצעיר של מכבי ראשון לציון, נמצא בדרכו להפועל ירושלים ובשבוע האחרון הצדדים מנהלים מו"מ לגבי הצטרפותו לשלוש שנים. בקבוצה ניסו לצרפו בעבר, אך נענו בשלילה.
כעת, אחרי הפיטורים של גיא גודס והרצון התחזק בזר חמישי, ראשל"צ מתכוונת למכור את דוברת (19) כדי לקבל עבורו סכום שמיועד לשחקן ולאיבוד המענק על רישום חמישה זרים.
2 צפייה בגלריה
נועם דוברת
נועם דוברת
נועם דוברת
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שדוברת נבחר לתגלית העונה לפני שנתיים ובעונה הקודמת לשחקן המשתפר (10.3 נקודות ו-2.9 אסיסטים), ב-2021/22 חלה ירידה ניכרת ביכולתו: 4.3 נקודות ו-2.1 אסיסטים ב-20 דקות למשחק. כזכור, הוא נפצע קשה בסיום העונה שעברה, החמיץ את גמר הגביע מול מכבי ת"א ונעדר לחודשיים.
במשחק האחרון פגש את קבוצתו הבאה, הפועל ירושלים, וקלע שתיים בלבד בהפסד 73:69. כרגע מסתמן שהמשחק הבא של ראשל"צ, מול הפועל גליל עליון, יהיה האחרון שלו בקבוצה. למרות היכולת הפושרת העונה, דוברת נחשב לאחד הכישרונות העולים בכדורסל הישראלי ואף מועמד להיבחר בדראפט ה-NBA הקרוב, אם יחליט להירשם אליו.
2 צפייה בגלריה
הלפרין
הלפרין
קיבל חיזוק משמעותי. יותם הלפרין
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בהפועל ירושלים ערכו מספר שינויים מאז עזיבתו של המאמן אורן עמיאל, כמו צירוף סולימאן בריימו וג׳ון אגבונו, אך זה לא סוד שכבר תקופה ארוכה, בעצם מתחילת העונה, בהנהלה ובצוות המקצועי חיפשו גיבוי בעמדת הרכז או הגארד.