הפועל גלבוע/גליל נפרדה היום (חמישי) באופן רשמי ממאמנה בעונה וחצי האחרונות, ליאור ליובין, שחתם כעוזרו של עודד קטש בפנאתינייקוס."מברכים את המהלך של ליאור", אמר הבעלים חיים אוחיון. "אנחנו מודים לו על העשייה ועל שיתוף הפעולה, מרגישים בטוחים ביכולת שלו להצליח, ובטוחים ביכולת שלנו להמשיך בדרך שעשינו ביחד".
ליובין עצמו הגיב לעזיבתו: "אני רוצה להתחיל ולומר שהבית נמצא היכן שהלב נמצא, והלב שלי בגלבוע. שנה שביעית שלי במועדון וכל שנה הייתה מיוחדת בפני עצמה, וכל התהפוכות שסביבנו בשנה האחרונה גרמו לכך שהצומת הנוכחית הייתה מאוד אמוציונלית וקשה לעיכול".
1 צפייה בגלריה
אבישי גורדון
אבישי גורדון
אבישי גורדון
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
מי שמונה במקומו הוא אבישי גורדון. בארבע השנים האחרונות עבד גורדון כמאמן הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית, אבל בקיץ סיים את תפקידו. גורדון אמר אחרי החתימה: "אני נרגש לפתוח את דרכי כמאמן בליגת העל עם קבוצה ישראלית, צעירה ורעבה שנותנת הכל על המגרש ומחוצה לו. רוצה להודות לחיים אוחיון על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את הקבוצה ולהיות חלק ממועדון יקר לליבי. מקווה שבקרוב יתאפשר לקהל המדהים של הקבוצה לחזור ליציעים, ולדחוף אותנו קדימה"
חיים אוחיון: "מינויו של אבישי גורדון למאמן הראשי של גלבוע גליל הוא ביטוי לאמון והערכה שלה זוכה אבישי בגלבוע זה היה אך טבעי שאת ראשית דרכו כמאמן בליגת העל הוא יעשה אצלנו אנחנו נעזור לו להצליח כמאמן כפי שהצליח כשחקן וקפטן בקבוצה".
גורדון החל את דרכו כשחקן בגליל עליון בתקופה שאוחיון היה הבעלים של הקבוצה. לאחר מכן שיחק גם במכבי ראשון לציון, הפועל חולון (זכה איתה באליפות ב-2008) ושתי קדנציות בגלבוע/גליל (אליפות ב-2010 וזכייה בליגה הבלקנית ב-2012). את שנותיו האחרונות עשה בגליל עליון והפועל עמק יזרעאל. הוא גם אימן את קבוצת הנשים של גליל עליון לפני שעבר לקבוצת הגברים.