כוכב הפועל ירושלים ג'ייקובן, שמתקשה להחלים מפציעה טורדנית בכתפו כבר תקופה ארוכה, לא ייקח חלק בכל פעילות של הקבוצה בתקופה הקרובה, ללא הגבלת זמן, כך הודיע היום (חמישי) המועדון. בראון למעשה הוקפא ובתקופה הקרוב יוחלט על המשך טיפול.
ההחלטה התקבלה בעצה אחת עם השחקן, שספג את הפציעה כבר בחודש ספטמבר במהלך משחק הכנה לעונה, ומאז ניסה להתגבר עליה בדרכים שונות. בזמנו נשקלו מספר אפשרויות טיפול ובראון החליט על מסלול טיפולי שמרני, ללא התערבות כירורגית, שבמסגרתו נעדר לשלושה חודשים ממשחקי הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
ריי מקאלום במדי ממפיס
ריי מקאלום במדי ממפיס
עבר עשיר ב-NBA. ריי מקאלום במדי ממפיס
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
בראון מותש
בראון מותש
בראון מותש
(צילום: שרון צור)
במהלך התקופה שלאחר החזרה קיבל השחקן, בין השאר, זריקה לכתפו אשר סייעה לו למשך חודשיים. אולם, בשבועות האחרונים התגברו הכאבים, שהחמירו עוד יותר כשספג חבטה במהלך משחק הליגה האחרון מול הפועל חיפה. בהתייעצות עם הצוות הרפואי התקבלה ההחלטה הנוכחית - בינתיים על מנוחה מוחלטת.
ל-ynet נודע שהשם העיקרי שעלה כמועמד להגיע במקומו של בראון הוא ריי מקאלום (29, 1.90 מ'), ששיחק לאחרונה בבועה בליגת הפיתוח במדי גרינסבורו סווארם, קבוצת הבת של שארלוט הורנטס. ב-15 משחקים העונה הוא רשם 9.8 נקודות, 3.0 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים. קודם לכן הוא שיחק בסין, בליגה השנייה בספרד, ועבר בדרושפאקה ומלאגה.
למקאלום עבר של 154 משחקים ב-NBA ובסך הכל ארבע עונות בשלוש קבוצות שונות. ממוצעיו בליגה הטובה בעולם הן 6.0 נקודות, 2.0 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים לערב.
3 צפייה בגלריה
ריי מקאלום במדי דטרויט
ריי מקאלום במדי דטרויט
ריי מקאלום במדי דטרויט
(צילום: AP)